Accepterad anzyy | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

anzyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/5-1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? anzyy#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2000

Berätta om din karaktär. Abdirizak Tjenkov föddes 1996 i Mogadishu, Somalia. Vid tre års ålder flyttade han och hans familj till Stockholm, Sverige. I Stockholm fick hans familj en ny start. Dom kunde släppa allt hemskt dom sett och varit med om under sin tid i Somalia. Dom kunde äntligen vara en familj igen.

Abdirizak kom ifrån en väldigt strikt familj, som formade honom som person. Vid 17 års ålder började Abdirizak en rebellisk period. Han stannade ute sent på kvällarna utan föräldrarnas vetskap. Han umgicks med fel människor och blev nerdragen i kriminaliteten. Abdirizak fick bekräftelse och uppskattning av sina nya vänner. Han kände sig sedd och respekterad, någonting han aldrig har känt förut. Han gick in i kriminaliteten helhjärtat och fick sig en ny familj. Det Abdirizak inte visste var att hans nya vänner var del av en kriminell organisation som sysslade med allt från droger till skjutningar.

Vid 19 års åldern så var Abdirizak djupt nere i kriminaliteten. Hans familj hade sagt upp kontakten med honom och varje dag var en kamp. Abdirizaks ända riktiga vän var Sayid - en person som funnits vid hans sida genom allt. Sayid var mer än en vän, han var som en bror för Abdirizak.
Sayid blev skjuten framför Abdirizak i en gänguppgörelse. Det var första gången Abdirizak såg någon dö, händelsen ärrade Abdirizak något fruktansvärt och det har format honom till den han är idag.

Abdirizak funderade på att skita i allting, dra därifrån och lämna kriminaliteten. Men även fast det gjorde ont i honom att stanna kvar så blev han kvarhållen av de andra gängmedlemmarna. Sayid hade tidigare arbetat mycket med yrkesmord och nu när han blivit skjuten så blev Abdirizak intvingad i sin döda väns fotspår.

Abdirizak var bara 19 år och blev påtvingad tung kriminalitet - dom gav honom ett vapen och bad honom skjuta en rival gängmedlem. Abdirizak som var kluven efter sin väns bortgång och rädd för att säga nej gjorde som dom sa och tog en annan människas liv. Han gillade aldrig att skada andra, det var aldrig hans mening när han började med kriminalitet. Han gör det som krävs för hans egna överlevnad.

Abdirizak bryr sig om sina nära och kära väldigt mycket, familj och vänner betyder allting för honom. Han skulle göra vad som helst för sina vänner och familj. Han drivs framåt av respekt, det är någonting han strävar efter att folk ska ha för honom. Då han inte gillar när andra inte visar respekt mot honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att kunna bidra med kvalitets rollspel där scenarion kommer att gå ut över alla parter som är inblandade och kommer inte vara en av de spelarna som endast är ute för att vinna scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har testat Unive och jag tycker att det känns som en bra stad, jag gillade alla scenarion som uppstod i eran stad medans jag var där, och jag ser fram emot att komma mycket längre in i staden än vad jag har kommit just nu.

Hur hittade du Unive? Genom en streamer på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många roliga scenarion där alla parter som är med får sig ett gott skratt och inte vinna varenda scenario som jag är med i som många andra som spelar detta spel vill.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna utveckla mitt rollspel ännu mer än vad det redan är och att kunna bygga vänskapliga relationer med personer som också tycker om att rollspela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Tillbaka