Accepterad Anziox | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anziox

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SynchronizedT/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tyler

Vad är ditt discord namn? Anziox#9076

Vad är ditt födelsedatum? 5 August 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne och han efternamn är Niemi. Janne är 23 år gammal och han är född 1 december klockan 5 på morgonen. Hans biologiska Pappa är född i Raumo i Finland vid Papinhaka och hans Mamma var född i Stockholm, Sverige. Som senare flyttade till Finland med hans biologiska pappa som hade rest runt I Sverige.
Janne föddes I Finland som hans Pappa men behövde flytta för att hans Pappa var en alkoholist, så han och hans mamma tog sig chansen att fly medan Pappan hade däckat på soffan genom att dra sig till Sverige. Han var uppfostrad av sin mamma tills han var 18 år gammal, när han fyllde 18 så slängde Mamman ut honom och han var tvungen att hitta ett ny bo genom att flytta ut till en 2'a. Han hade en tuff barndom för att mamman hade hittat en pojkvän när vi flyttade till Sverige, Pojkvännen slog Janne varje dag så för att överleva gjorde Janne en ny personlighet... Så Janne har ej så många känslor kvar i sitt hjärta men har dock sin roliga sida kvar. Under tiden Janne var hemma själv kollade han på ett bil program om hur bilar är uppbyggda och det väckte hans intresse om bilar.
Sen när han blev 19 år gammal köpte han sin första skrot bil för att senare testa med sina kunskaper som han fick från alla bil program han kollade på. Bilen han renoverade var fixad och han kände glädje för första gången på lång tid men med alla bra saker kommer dåligare saker...Hans bil blev stulen på plats samt hans ägodelar som han hade kämpat för, med ilskan han kände ville han bara fly, han hade dock läst på annonsen om den nya staden som kallades Unive. Han såg det som paradiset han har väntat på, stället där han kan vara sig själv och tjäna tillbaka allt han har förlorat och ännu mer när han var där...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kan dra med stämning och energi till servern, samt att jag fokuserar på humör och har en semi-seriös attityd mot alla. Jag har erfarenhet med fiveM Roleplay och njuter av den miljö som skapas. Jag kan vara aktiv väldigt mycket på servern samt hjälpa till om det skulle behövas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivp i alla/olika scenarion, Jag kommer följa alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte behöver vinna varenda scenarion för att ha kul, som till exempel att bli jagad av polisen.

Hur hittade du Unive? En kompis, Och att serverns population

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka