Accepterad Antzee | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antzee

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198815503047/

Ditt Hex-ID: 110000132f9e2c7 (HEX)

Vad är din discord tagg? ANTZEE#2932

Vem var det som bannade dig? Olav0r

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: dödar på piren ~olavor. Återstår: 4 dagar 23 timmar 12 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de e fel av mig och slå i hjäll honom skulle istället kunnat skriva i report istället för att göra de jag gjorde för de e fel att gröa så man ska va bättre än andra isåfall liksom då att skriva i report så och sp den som har gjort fel och skriva dens id i report

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick låna en cykel av en grabb och då sparkade han av mig och då började vi slås och sen blev jag bannad vill tillbaka till unive så pass snabbt för älskar unive så pass mycket och vill bara spela och spela för unive e en bra server för mig och de började med att vi va ett litet gäng som chillade på piren och så sen skojade alla med varandra och tog en grabbs cykel och så för han kaxade och så sen blev de slagsmål i alla fall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså de va mitt fel och de va dumt att jag slog i hjäl honom som sagt skulle kunnat skicak report

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer faktiskt inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de va dumt av mig att slå i hjäl honom skulle skicka en report istället va de va han gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra om de igen och att skicka i report istället för att ta ut allt asså kommer it göra om det igen iallafll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de vet jag för man får it skicka till någon dom tittar själv när dom kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka