Inaktuell Antzee | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Antzee

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Vad heter du på discord? ANTZEE#2932

Ditt Hex-ID 110000132f9e2c7

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs har inte haft ped innan och har inte ped just nu heller

Vilken ped ansöker du för?

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. jag ansöker om ped för jag lever just nu ett kriminel Min karaktär heter Alexander Göransson och han föddes år 1985ans familj att dom hade bl i Spanien i en stad som heter Baidoa . När Alexander var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med . Under den färden så fick Alexander se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Alexander kom till sverige insåg hivit förföljd av en av människorna i . Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Alexander av pistolskott. Alexander insåg vad som hade hänt. Alexander smög sig emot deras fönster och fick se en Svart rs6:a lämna deras uppfart. Alexander sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Alexander insåg att då hade försökt att et var självmsätta dit dom så att polisen skulle tro att dord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Alexander morbror Torbjörn hjälp Alexander med att bli en riktig man. Alexander vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Alexander tuffare än någonsin Alexander lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom och vill ta revenge på , mål är ju att bygga upp ett gäng eller att joina ett gäng och om jag skulle få den peden jag valde så kommer det bli bättre rp för min karaktär är Spansk och den peden jag valde är också en Spansk och känner att jag kan rpa bättre då Min karaktär är en medlem i shottaz . Min karaktär heter Alexander göransson han ahr två bröder en som heter Alexander och en som heter Alexander. Alexander är uppväxt i spanien och bodde där ett tag. Sedan flyttade han till sverige med sin mor som sedan dog av ålder. Alexander är idag 27 år gammal. Anledningen varför jag vill ha ped är därför att den skulle passa in bra med min typ av rpande samt sp tycker jag om ped för att då kan man leva sig in i karaktärerna mer. Då varenda ped har sitt egna lilla utseende och gångstil som du måste rpa dig inom. Alexander Göransson är känd för sina känslor av sammtycke. Han må va trevlig men han ahr en sida som är lite mindre trevlig om man kan säga så. Om någån jävlas så blir det knasigt. Alexander är känd som en kille men skarpt sikte och han hatar folk som konstant ska tjata om grejer. Om folk tjatar så blir det konsekvenser. Alexander och hans gäng har inte så mycket behov av hjälp från andra gäng för att göra saker utom dom vill göra det själv. Alexander är även mycket bestämd och är ganska bra på att köra bil. Han är även tillbaka dragen och vill inte göra så många fel för att om man gör fel så blir inte det lika bra upplevelse i allt. Rätt var det är så går det fel och då kan han sluta upp i klistret.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Min rp nivå skiljer sig från andra att jag är bra på att rpa mig in i karaktärer. Jag har det ganska lätt att förstå liksom hur en karaktär ska bete sig pga utseende. Vilket bidrar till bättre rp vilket behövs. Samt så försöker jag förbättra min rp nivå för att den ska bli så realistisk som möjligt och ped bidrar till det. Även om det kanske inte känns som att ""bara för min karaktär ser annorlunda ut betyder inte det att din rp blir bättre"" Jo det gör det man får mycket mer förplanerade saker angående din ped som du ska rpa igenom pluss.Att jag tar min rp på högsta allvar och lever mig in i karaktärn på bästa sätt jag kan och lallar inte runt som andra gör och gör inte till massa med röster min karaktärn för att undvika konflikter med andra och så försöker jag alltid att göra olika scenarion och inte undvika dom som andra gör och jag lallar inte som krim som vissa brukar göra

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig till att vilja ha ped är att rp:n blir mycket högre om man har ped då det är lättare att leva sig in i sin karaktär. jag tycker att just den saken är viktig då andra människor tycker det blir mer realistiskt och då uppskattar rp:n mycket bättre. Själv tycker jag även att det blir mer realistisk rp. Även om ens rp är realistisk utan ped så kan den bli ännu bättre för en ped som visar upp en individuella typ av rp. Omgivningen gillar det samt jag gillar det. pluss att jag vill sticka ut från mängden för de e inte alla som har ped så vill sticka ut jag vill ha en ped för det känns som jag kommer kuna rpa bättre och med mer inlevelse med en turkisk ped istället för en vanlig gubbe som ser ut som alla andra jag tycker att min karaktär skulle passa en ped och göra rpn roligare både för mig och för andra, när man har en ped så blir allt mycket roligare eftersom om man har sitt vanliga skin liksom då ser nästan alla lika ut i kroppsform och ansikte osv vilket jag tyckert försämrar rpn och så, om jag skulle få ped på min karaktär skulle jag vara hur nöjd som, helst med det och vara orimligt glad, jag känner ju även några som har ped vilket gör att jag får motivation från de att använda ped och skapa roliga scenrion med dem, och när man är krim då tycket jag att det är väldigt roligare med en gangsterped som gör rpn verklig, min ped passar så bra med min karaktär också gör rpn jätte mycket bättre, eftersom att jag har ped så vill jag även att så¨många ska känna igen mig så att man kna ha roligare scenarion tilsammans med andra gäng eller kompisar kan man isåfall göra många roliga scenarion då blir de bättre rp och istället för att skjuta hela tiden kan man snacka ut allt som har hänt och och då de gäng tar i med våld har de gäng som jag vi säger då jag e med gjort ett bra scenario och stått bort från vapen och då snackat ut de

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att skapa roliga och unika scenarion med min ped och andra för min ped ser ju lite rolig ut också sådå kommer säkert många komma fram till mig och då kan man göra scenarion med dom personerna och sen kanske skapa ett gäng typ Turkiska Maffian eller något liknande pluss att höja rp nivån och göra bra scenarion och sådant, mina mål är att förbättra rpn på denna server med min valda ped vilket jag kommer göra och som sagt skapa bättre och roligare scenarion, jag kommer såklart att ta hand om min ped till 200%, eftersom jag är krim så ska jag ligga så långt som jag kan och inte springa runt på piren med min ped, det jag vill med min ped är att få en ped som inte ser ut som alla andra och själva det höjer ju rpn en del, eftersom att jag har valt en gangster ped så passar den till min karaktär ganska mycket också, eftersom min karaktär inte är så himla snygg kan det påvärka scenarion med och det blir roligare att rpa med den pedden, eftersom joseph inte ser ut som alla andra varken nu eller om jag får ped gör det lite roligare eftersom folk känner igen mig bättre. när jag får min ped ska jag rpa att min rösta ska passa till den också så att det blir bättre rp och att komma långt med Rp och sen kan man tänka mer på den sociala rp med andra gäng itället för att skjuta hela tiden då man snackar ut allt

Senast ändrad:
Rätt kort och orimliga svar. Du skriver att det känns som att du kommer att hålla ett bättre rollspel om du får en PED. Det ska inte kännas utan det ska bli så. Finns även andra grejer jag höjer ögonbrynen på när jag läser ansökan.

Du kunde gjort bättre, dock önskar jag fick ett lycka till!

Tillbaka