Nekad AntwanPett | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntwanPett

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860497912/

Vad är ditt namn i verkligheten? tobias pettersson

Vad är ditt discord namn? antwan#9942

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär heter antwan pett. 22 år kommer från en småstad, flydde till färjestaden för hans alkoliserade pappa slog han, så när antwan fick tillräckligt med pengar så tog han snabbaste tåget hit. för att få ro i sig själv och börja göra nåt med sitt liv. han e väldigt snäll av sig. jobbade som bil mekaniker sen 18års ålder. han vill bli någonting stort han har drömmar som att bli rik ha ett stort hus men en fin fru. 2st barn och vara helt ekonomiskt oberoende.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en laglydig kille som gör allt för o skydda människor och följa lagen. är en seriös rpare som alltid är aktiv, spelar ungefär 5-8 timmar varje dag, aktiva människor behövs. allmänt trevlig människa och tänker alltid att de jag gör i spelat gör jag i verkligheten för man har bara ett liv så man måste vara försiktig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har några kompisar som spelar här som spelade på mineeX förut och dem sa att servern är seriöst och väldigt bra,

Hur hittade du Multistaden? via youtube och från kompisar som har spelat här ett tag, dem säger att denna server är den bästa hittills som dem har testat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna rollspela mig upp till polis, för när min alkoliserade pappa slog mig en kväll så ringde grannarna polisen och dem kom instormade och försökte hjälpa mig o ta hand om mig, ända sen den dagen har jag alltid haft en dröm att själv bli polis o hjälpa andra som dem hjälpte mig, vara en förebild för alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar just nu på färjestad rp, och innan det så spelade jag på MineeX och var admin där innan dem la ner servern för server datan gick sönder.

Nekad, utveckla din ansökan / du spelar även på andra servrar.

Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka