Nekad Antwandj | Medlem ansökning[The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antwandj

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199214586074/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? antwan#5890

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2003

Berätta om din karaktär. Antwan Tyngsta heter han. Antwan som liten hade det tuft hemma, hans pappa dog pågrund av att han hade en kriminel backrund och blev skjuten till döds. Antwans mamma har alltid haft en dålig ekomomi och inte kunnat försörja Antwan.
känslorna Antwan hade att pågrund pappas död och att hans mamma inte hade bra med pengar och försörja de, Antwan blev känslokall och vill försörja sin mamma och han behövde hitta ett sätt att göra pengar, hans enda väg var att ta pappas fotsteg att vara kriminel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är hyfsatt bra på rp och tycker det är roligt och kunna ha bra ropleplay scenario.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Är att det är en svensk server och att det är många spelare och som icke medlem har jag upplevt roleplay och vill kunna ta del av det.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och Fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att passa så bra med mitt rolande som möjligt och för att få så bra upplevsek med andra och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att kunna få ett bra ropleplay upplevelse med andra och ha så roligt så möjligt utan att bryta regler

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka