Accepterad Antwandj | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antwandj

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Https//steamcommunity.com/profiles/765611992145860

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis Colji

Vad är ditt discord namn? antwan#5890

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2003

Berätta om din karaktär. Antwan Tyngsta heter han och är 21 år gammal idag. Antwan som liten hade det tufft hemma, hans pappa dog när Antwan 10 år gammal pappan dog pågrund av att han hade ett kriminellt Backlund och blev skjuten till döds. Antwans mamma har alltid haft en dålig ekonomi och inte kunnat försörja Antwan. Känslorna Antwan hade pågrund av hans pappas död och att mamma inte hade bra med pengar att försörja de, Antwan blev känslokall och väldigt girig med att fixa pengar han vill försörja sin mamma och behövde hitta ett sätt att göra pengar, hans enda väg var att ta pappas fotsteg att vara kriminell. Antwan hoppade av skola sen tidig ålder skola var inget för han. Antwan bestämde sig vid 18 år gammal att flytta hem ifrån till en större stad där man kan göra stora saker och skaffa nya kontakter för att göra stora summor med pengar. Antwan är en väldig bra kille, han gillar skratta, skoja men han har sina perioder. Antwan vill göra det bästa för han och hans nära men det är inte smart att testa hans gränser han har aggressions problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är hyfsat bra på rp och följer alltid reglerna. Jag vet att jag kommer bidra på ett positivt sätt. Jag anser att jag kommer bidra intressanta scenarion och på så sätt förbättra upplevelsen för mig och andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är eran seriösa roleplay och att ni har massa med seriösa spelare. Eran server är det bästa jag sett. Som icke medlem har jag haft så kult och sån seriös rp och vill verkligen uppleva mer som medlem.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna göra så bra roleplay scenarios tillsammans med andra spelar och även själv. Jag vill kunna bidra genom att göra andra spelar nöjda men samtidigt mig själv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att rp:a tillsammans med andra svenska spelare och kunna försöka göra unive bättre och fixa dens svaga punkter. Att kunna bidra till samhället och samtidigt se till så att andra och jag själv har så roligt som mögligt genom roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka