Nekad antwan_peterson2 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antwan_peterson2

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil & MC

Vad heter du IRL? Artin

Vad heter du på discord? lxh#7007

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 628

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef hos Saras bil & MC för att styra upp stället och dem anställda. Jag har varit i denna beachen i ett längre tag nu och känner att jag har nog mycket kunskaper runt allt detta att jag klara av detta arbetet. Jag kommer få mer aktivitet hos Saras bil & MC så att man alltid kan lita på att det är öppet. Jag kommer också ta intervjuer ungefär 1 gånger om veckan men om det inte behövs mer så självklart tar jag inte in mer intervjuer. Jag kommer "utbilda" dem hur så att dem vet hur man gör och hur man rp:ar bra när man jobbar. Jag kommer se till så att folk inte är korrupta som jag ser dagligen detta är viktigt för rp:en. Jag ser verkligen fram emot att bli chef då det är roligt arbete med att hjälpa folk, se förbättring hos folk... Något som jag gillar speciellt mycket med arbetet när man är klar med försäljningen är nästan alla lika glada varige gång man hjälper dem. Det jag ser hos några chefer är att dem bara vill ha chefs jobbet för pengarna, dem sätter sina anställdas löner lågt för att själv kunna ta ut mer detta är en sak som jag inte kommer göra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda kunskaper från Vianor samt auto. Det var en tid jag längtar tillbaka till och nu vill ja ta tillfället till akt. Jag har jobbat på Marja-lisa och falck så nästan alla jobb förutom Saras. Det kommer att gå galant jag har haft kompisar som jobbat där för och allt värkar väldigt lätt. Efter att ha jobbat på marja- i några dagar så kom jag in i yrket snabbt det kommer vara det samma nu hoppas jag. och har jobbat på marja lisa så vet hur datorer funkerar

Berskiv din karaktär? Jag heter då Antwan-peterson och är född år 2000 som barn gjorde jag mycket dumt tex kasta sönder fönster äggade hus och personer så ingen barndom man jag är stolt över idag men men man var ung och dum som sagt. Gick även lumpen som ung men hoppade av senare. Har inga egna barn men min syster har en liten flicka på 4 år som jag tycker mycke om! hämtar henne ofta på dagis och tar me henne hem efter jobbet. Mitt arbete är att prata inför kamera om olika nyheter allstå reporter jag trivs bra med mitt yrke och tycker de är kul! På fritiden kollar jag fotboll har spelat fotboll har spelat sen jag var 6 nu spelar jag inte förutom korpen med polarna! vid 15 års ålder åkte jag på en knä skada. var påväg att bli proffs i tyskland men de gick skit. har 3 bilar en cross och en moppe har ett litet intresse av cross åkning faktiskt har kört sen jag var 13 och tycker de är kul.Min mamma har jag ingen kontakt med hon missbrukar och har gjort de sen långt tillbaka pappa har en lever sjukdom som sitter kvar för evigt. Den kommer nog ta livet av han men de är ett långt tag kvar minst 3 år har läkarna sagt. Han har jag daglig kontakt med och gillar väldigt mycke. Någon jag ofta åker cross med och spelar fotboll är Antwan Petersson han är en väldigt bra vän till mig
Jag gillar att hjälpa folk. Jag är en snäll person som försöker hjälpa folk.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 16:00-21:00 helg 12:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det hade jag gjort men hade varit roligare att vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka