Nekad antwan_peterson2 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antwan_peterson2

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Artin

Vad heter du på discord? lxh#7007

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 303 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För gillar hjälpa folk med det dem vill och för har alltit gillat bilar. sen jag blev 18 så har jag alltid vartit ute med mina vänner och kört runt med bilar. Och marja är ju en ställde för mig att kunna visa mitt bästa!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min pappa jobbade på marja lisa för 10år sen så gick alltid med han till hans jobb och kollade på för asså har alltid gillat bilar. Har jobbat på auto ex, falck, qpark. så kan alla fakturor och allt

Berskiv din karaktär? Jag heter då Antwan-peterson och är född år 2000 som barn gjorde jag mycket dumt tex kasta sönder fönster äggade hus och personer så ingen barndom man jag är stolt över idag men men man var ung och dum som sagt. Gick även lumpen som ung men hoppade av senare. Har inga egna barn men min syster har en liten flicka på 4 år som jag tycker mycke om! hämtar henne ofta på dagis och tar me henne hem efter jobbet. Mitt arbete är att prata inför kamera om olika nyheter allstå reporter jag trivs bra med mitt yrke och tycker de är kul! På fritiden kollar jag fotboll har spelat fotboll har spelat sen jag var 6 nu spelar jag inte förutom korpen med polarna! vid 15 års ålder åkte jag på en knä skada. var påväg att bli proffs i tyskland men de gick skit. har 3 bilar en cross och en moppe har ett litet intresse av cross åkning faktiskt har kört sen jag var 13 och tycker de är kul.Min mamma har jag ingen kontakt med hon missbrukar och har gjort de sen långt tillbaka pappa har en lever sjukdom som sitter kvar för evigt. Den kommer nog ta livet av han men de är ett långt tag kvar minst 3 år har läkarna sagt. Han har jag daglig kontakt med och gillar väldigt mycke. Någon jag ofta åker cross med och spelar fotboll är Antwan Petersson han är en väldigt bra vän till mig
Jag gillar att hjälpa folk.
Jag gillar sälja bilar gillar och köra bilar bara chilla
Det viktigaste är att man måste visa respekt

Hur ofta kommer du vara inne? helg: 12 timmar vardagar 16:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka