Nekad antwan_peterson2 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antwan_peterson2

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Artin

Vad heter du på discord? Artin #7007

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 202 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle med säkerhet passa inom denna specifika chefsposition då jag har flertal erfarenheter som kommer påverka företaget åt det positiva hållet. QPark enligt mina åsikter har varit ett ostrukturerat företag då jag har sett felparkeringen i staden ökat stort, detta vill jag förändra på. Jag kommer bidra med att göra parkering i staden säkrare och ett strukturerat företag med erfarna medarbetare, mest av allt kommer jag bidra med mina administrations erfarenheter för att företaget ska fungera och växa. Som nämnt har jag varit biträdande chef innan, dessa högre positioner inom företag uppskattar jag. Som biträdande chef har jag fått kunskaper om administration osv, all denna kunskap kommer gå åt detta arbete.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga typer av erfarenheter i detta företag då jag inte hittat intresse för QPark förut. Min karriär har sin början hos polismyndigheten där jag uppnådde kommissarie innan jag beslöt mig för att avgå, under min poliskarriär så har jag gett ett par parkeringsböter men har haft andra händelser som oftast avbryter. Som jag nämnt tidigare har jag erfarenhet som biträdande chef, denna position uppnådde jag inom räddningstjänsten. Som biträdande räddningschef så hade jag mycket personalarbete och administration att hålla mig upptagen med. All den kunskap jag har fått från mina tidigare jobb kommer användas till denna chefsposition.

Berskiv din karaktär? Hej, jag heter antwan peterson och jag är 21 år. i början så hade jag inga vänner va själv när min familj var borta och inte vilja va med mig för jag va jobbig så jag fick flytta där ifrån så har fått bo själv från dess och så ville jag ha vänner så jag åkte runt i min bil ock letade men tillslut så fick jag några vänner så nu har jag vänner och har mått dåligt men nu börjar jag må bättre igen röker cigg har gjort de i några år så är fast i de så jag ville jobba så har jobbat i några år nu så gillar jag att åka bil och köpa bilar och åka runt och chilla med vänner eller åka själv så jag ville bli bra och skaffa fina bilar som jag har fått nu och älskar bilar som jag har gjort från början av mitt liv så har fått lära mig allt själv från början så nu kan jag saker och har velat att få ett bra jobb som jag kan trivas i och jobba.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 16:00-21:30 helg 10:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%. kommer alltid spela om det inte händer något. quitar ingen spel bara för blir nekad :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej för känner mig trygg när jag spelar på unive!

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka