Nekad antwan_peterson2 | Ban överklagan(Kroken)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antwan_peterson2

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080380927/

Ditt Hex-ID: 110000142c399ff

Vad är din discord tagg? Artin#7007

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1dag och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kanske inte får göra så för man skulle aldrig göra så irl. och det fattar jag. det var jag som gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar Leopold och wille skulle köpa en båt så vi åkte till båtbolaget. När vi var framme så köpte Hugo en Yacht, och då åkte vi ut på havet med den. Vi hade jätte kul på båten vi hoppade i vattnet o hade party och massa annat. Sen skulle Hugo parkera båten för vi skulle till gymmet. Så vi tog min bil och åkte till gymmet. När vi var framme så började alla gymma. När vi var klar så var våran bil borta. Och då snodde Hugo en bil som vi åkte till torget med för vi skulle ta ut en annan bil. När vi var framme så sa en kille att jag skulle säga att Hugos flickvän var ful ock så gjorde jag det för att skoja med Hugo. Och när jag sa det började han jaga mig runt garaget. han slog mig några gånger, så då sa jag det igen. Så då började han jaga mig igen så jag sprang iväg. Sen kom Igor med en voi och körde över oss med voien med flit. Sen tog Hugo den och körde över mig med den med flit. Sen hoppade han av den så jag tog den. När jag tog sen försökte jag åka iväg från dom sen blev jag bannad. Det var mitt fel att jag blev bannad för jag sa dumma saker till Hugo som jag inte skulle gjort. Det var väldigt dumt av mig ska jag säga, sorry!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde väldigt mycket fel. Jag sa att hans flickvän var ful. Som jag ALDRIG skulle gjort för då kan han bli sårad och så kan det hända andra konsekvenser. Jag ska ALDRIG göra om detta!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min kompis Hugo såg att det skulle vara en talangjakt på en arena och att det var en buss på torget så vi åkte till torget för att hoppa på bussen. När vi hoppade på bussen så åkte vi till arenan. När vi blev avsläppta på arenan så gick vi in. Våran kompis Kalle som jobbade på Securitas var också där så vi pratade med honom också. Sen gick Hugo iväg någon stans så jag ringde honom och frågade vart han var. Då sa han att han höll på att bråka med någon så jag kom för jag ville reda ut det. Och när jag kom så stod de o bråka så sa egghuvud till varandra o massa dumma saker. Sen gick jag och Hugo runt på arenan o kolla lite sen åkte vi till the palaver för de öppnade då. Sen när vi var framme så gick vi in där. När vi hade varit där i ca 20 minuter så gick vi ut för att ta lite frisk luft för vi hade druckit sprit o festat. Och då är den killen från arenan där ute. Så då börjar de bråka igen. Och sen slog den killen Hugo så jag sprang efter honom. Och efter jag hade sprungit efter honom ett tag så slog jag honom för att han slog min kompis. Sen blev jag bannad. Och efter den här bannen som jag skrev här så lärde jag mig att jag inte ska slå alla som slår mina vänner istället ska jag snacka med honom eller hämta securitas/polis och det finns någon som jobbar på de jobben i närheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna gjort annorlunda genom att inte säga att hans flickvän var ful istället skulle jag har sagt något snällt så hade ingenting hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte sa säga massa dumma saker till folk för så kan de bli sårad eller arg och det vill jag verkligen inte att de ska bli sårad eller arg. Istället för att säga massa konstiga/dumma saker så kan man säga snälla saker så folk blir glada så det fortsätter spela på servern, för om man säger massa dumma saker så kan de tycka att servern är jätte dålig för folk inte är snälla på servern. Och då kan servern få dåliga rykten och det vill vi inte! Jag ska ALDRIG säga dumma saker igen!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka