Nekad antwan_peterson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antwan_peterson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080380927/

Vad är ditt namn i verkligheten? Artin-Marzbanmehr

Vad är ditt discord namn? Artin#1111

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Förnamn-Antwan.
Effternamn-Peterson
Kön-m
Jag är född 2000-04-20-3446
Jag gillar att hjälpa folk.
Jobba t.ex på falck
Eller som att bli criminel
Jag är en snäll person som försöker hjälpa folk :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att unive är en server för mig. eller typ att jag tycket är bättren alla andra servers.
Och för att jag har alltit villjat spela på unive elr bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en bra server att kunna rpa på. Ni har mycket poliser, Det är bra, Ni har många mods elr 2-ägare om det typ nån som lallar elr något. så tycker att ni gör ett bra jobb. Och folk kan rpa. om dem nt kan det så bannar ni dem på dirrekten och det är super bra!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från @cosmo_bt på twitch. jag kollade på han jätte mycket. sen visste nt jag hur man rpade. men sen hjälpte några mig hur man rpar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna köpa på falck. Eller bli criminel och kunna göra massa av roliga saker.
Eller typ kunna skriva på twt-blocket.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli medlem och kunna bli criminiel och kunna skriva på blocket.
Men for real att kunna bli criminel. elr typ kunna jobba på falck.
Annars är det bara för jag vill bli medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för spelar bara unive för tycker att unive är en bra server till mig. Och har testat några andra servers men dem och unive är inte samma sak. Unive har jag alltit vilja spela men visste nt hur man rpade då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka