antwan_peterson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080380927/
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin Marzbanmehr
Vad är ditt discord namn? Artin#1111
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Förnamn-Antwan.
Effternamn-Peterson
Kön-m
Jag är född 2000-04-20-3446
Jag gillar att hjälpa folk.
Jobba t.ex på falck
Eller som att bli criminel
Jag är en snäll person som försöker hjälpa folk.
Jag heter antwan har en bror från en annan mor som är född 1990.
Han heter pelle. Vi har varit super bra kompisar.
Jag han 8 bilar i min garage min favorit bil som jag har är 2016 rsa.
Jag gillar racea köra runt
Hjälpa folk och mer.
T.ex som att klättra.
Har ingen hus just nu men funderar på köpa en husvägn så jag och mina vänner kan sova där.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att unive är en server för mig. eller typ att jag unive är bättren alla andra servers.
Och för att jag har alltit villjat spela på unive elr bli medlem. Och för när jag ser på cosmo_bt streams så blir jag glad-
-för han spelar på unive. Och för ni har bra medlemar bra mods. Bra Ägare!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att unive är en bra server för att kunna rp'a på. Eller t.ex ni har bra medlemar bra mods. Grym ägare t.ex philip
Har testat många andra servers och tror att unive är en server för mig. känner mig som irl när jag spelar unive. Ni har massa grejer man kan göra!
Hur hittade du Unive? jag hittade unive från @cosmo_bt på twitch. jag kollade på han jätte mycket. sen visste nt jag hur man rpade. men sen hjälpte några mig hur man rpar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli medlem och kunna bli criminiel och kunna skriva på blocket.
Men for real att kunna bli criminel. elr typ kunna jobba på falck.
elr mitt mål är att kunna jobba på falck. Eller bli criminel och kunna göra massa av roliga saker.
Eller typ kunna skriva på twt-blocket. Att kunna ta rp'a på en hög nivå.
Att kunna skriva med folk på twt,blocket.
Kunna göra alllt inte un-medlemar får göra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem och kunna ta rp'a på en hög nivå.
kunna chatta med folk på twt-blocket.
Att kunna jobba medlem jobs.
Eller t.ex falck,mekonnomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för spelar bara unive för tycker att unive är en bra server till mig. Och har testat några andra servers men dem och unive är inte samma sak. Unive har jag alltit vilja spela men visste nt hur man rpade då.
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin Marzbanmehr
Vad är ditt discord namn? Artin#1111
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Förnamn-Antwan.
Effternamn-Peterson
Kön-m
Jag är född 2000-04-20-3446
Jag gillar att hjälpa folk.
Jobba t.ex på falck
Eller som att bli criminel
Jag är en snäll person som försöker hjälpa folk.
Jag heter antwan har en bror från en annan mor som är född 1990.
Han heter pelle. Vi har varit super bra kompisar.
Jag han 8 bilar i min garage min favorit bil som jag har är 2016 rsa.
Jag gillar racea köra runt
Hjälpa folk och mer.
T.ex som att klättra.
Har ingen hus just nu men funderar på köpa en husvägn så jag och mina vänner kan sova där.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att unive är en server för mig. eller typ att jag unive är bättren alla andra servers.
Och för att jag har alltit villjat spela på unive elr bli medlem. Och för när jag ser på cosmo_bt streams så blir jag glad-
-för han spelar på unive. Och för ni har bra medlemar bra mods. Bra Ägare!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att unive är en bra server för att kunna rp'a på. Eller t.ex ni har bra medlemar bra mods. Grym ägare t.ex philip
Hur hittade du Unive? jag hittade unive från @cosmo_bt på twitch. jag kollade på han jätte mycket. sen visste nt jag hur man rpade. men sen hjälpte några mig hur man rpar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli medlem och kunna bli criminiel och kunna skriva på blocket.
Men for real att kunna bli criminel. elr typ kunna jobba på falck.
elr mitt mål är att kunna jobba på falck. Eller bli criminel och kunna göra massa av roliga saker.
Eller typ kunna skriva på twt-blocket. Att kunna ta rp'a på en hög nivå.
Att kunna skriva med folk på twt,blocket.
Kunna göra alllt inte un-medlemar får göra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem och kunna ta rp'a på en hög nivå.
kunna chatta med folk på twt-blocket.
Att kunna jobba medlem jobs.
Eller t.ex falck,mekonnomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för spelar bara unive för tycker att unive är en bra server till mig. Och har testat några andra servers men dem och unive är inte samma sak. Unive har jag alltit vilja spela men visste nt hur man rpade då.