Nekad Antwan00 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antwan00

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antwan#2694

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ishan Khan, han föddes 1994 i Ryssland, Moskva. Det var en tuff tid för honom i början, han hade en ensam mamma som inte kunde ta hand om honom för att dom var väldigt fattiga. Under sina första 12 år så blev han mobbad i skolan för han var så spinkig pågrund av att hans mamma inte kunde köpa mat. Dom fick bara två bröd per dag och han gick alltid runt hungrig. När han var 15 år så flyttade han och hans mamma till Sverige, Multistaden. Där började han redan som ung sälja apelsiner ute på marknaden för att försörja sig och hans mamma. I Sverige hade dom mycket bättre möjligheter jämfört med Ryssland, men det var fortfarande fattigt för dom båda. När Ishan först fick sin telefon så började han genast skaffa kontakter för att kunna försörja sig ännu bättre. Vid 18 år så lyckades han extremt bra med att börja sälja airpods, och begagnade telefoner. Det gick så bra att han och hans mamma kunde flytta till ett lyxigare ställe i staden. Nu jobbar han på sin egna taxifirma tillsammans med många anställda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra mitt bästa, och bidra till social rp som gör så att folk inte lägger dåliga reviews på servern. Mitt mål är att göra så att folk kan lämna på slutet av dagen med ett leende på läpparna och känna att det finns bra spelare på Unive. Detta kommer jag att göra genom att rp:a seriöst men även ha kul med andra. Försöka göra så att alla jag rp:ar med känner sig nöjda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska köra ett scenario inte för att man själv ska vinna, utan för att det ska vara kul oavsett ifall du vinner eller dom vinner. Jagar polisen dig så kommer inte hela världen gå under bara för att du blir catchad, dom ska ha lika stor chans att vinna scenariot som du. Och man ska inte bli sur om det inte går som man vill, precis som i riktiga livet så blir det aldrig som man vill ibland. Så man ska alltså spela så att motpartens sida även också får en vinst alltså också har kul i scenariot,

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive med olika "paus mellanrum" lite då och då, jag började 2021 ungefär och har tänkt att börja spela igen efter att slutat ungefär vid 2022.

Nekad ej tagit intervjun I tid, du kan ansöka igen efter 24h! Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka