Nekad Antwan Petrovic | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antwan Petrovic

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian Aziz

Vad är ditt discord namn? KRIS.10AN#1711

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Antwan är en man på 23 år och han kommer från Lkpg. Antwan har under sitt liv levt ensam med sin mamma, pappan har inte varit med i bilden. Han har behövt vara med och jobba för att hjälpa sin mamma med ekonomin. Han blir arg när han tänker på sin pappa, men han tänker att det kommer bli bra.
Antwan hoppade av gymasiet i 1an för att lägga mat på bordet till sin mamma och syskon. Dom personerna betyder mest för honom och han gör allt för dom oavsett vem som står i hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Detta är min bästa Svenska RP servern jag har hittat, Vill ta möjligheten den bjuder. Jag vill vara medlem på denna servern, för att jag ser hur mycket tid och hårt arbete ni har lagt ner på denna RP servern. Allt kommer bli så mycket roligare när man kan börja tjäna cash.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha lika roligt. T.ex att man inte kan gå ut från ett scenario som en vinnare vare gång, man måste göra det lika roligt för andra parten genom att inte gå ut som en vinnare vare gång.

Hur hittade du Unive? Via en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka