Nekad antte | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antte

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? antonio

Vad är ditt discord namn? antte08

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: antte khalas 2007 05 31

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,glad,social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Atte växte upp med sin mamma eftersom pappan lämnade familjen när han var liten. Mamman jobbade som städerska och kämpade för att ta hand om både Atte och hans storebror För att hjälpa till började hans bror med kriminalitet i ung ålder för att kunna bidra med pengar till hemmet och köpa kläder till Atte Tidigt fick Atte ett stort intresse för bilar Han började lära sig om olika bilmodeller och hur bilar fungerar och drömmen om att en dag bli mekaniker växte fram snabbt Efter några år blev hans bror skjuten och dog i en skottlossning. Atte och hans mamma flyttade till en ny stad för att börja om då hon var rädd att samma sak skulle hända Atte Nu vill Atte hålla sig borta från det kriminella livet jobba som mekaniker och försöka bygga upp ett bättre liv Hans mammas ord stannar kvar i hans huvud

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga och bra rp, och seriösa scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism och nazimsm är ej tillåtet, inte stjäla tjänstebilar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
 
Hej!
Utveckla.
- Vad kan du bidra med till serverns RP? - Lite mer vad du kommer göra.
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34
 
Nekad
Anledning
: Inte kompletterat sin ansökan i tid
Du kan ansöka igen om 24h!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top