Accepterad antonw07 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonw07

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198419397481/inventory/#730 man kommer in i mitt inventory då ser du min profil

Ditt Hex-ID: steam:11000011b5dcb69 ska nog vara detta

Vad är din discord tagg? Antonw/jonas#1369

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft (Stormar och tar folk utanför gäng)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning faktiskt och när jag försöker fråga CrustLux i pm så fick jag inget ordentligt svar min kompis frågade men vi fick inget svar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kollega var en bit från vingården och då hör vi skott från vingården. Vi åker dit och ser ingenting. Vi fortsätter då åka upp för berget så ser vi en person springa ner mot vingården. Vi springer då efter mannen och försöker få han att stanna men han stannar inte. Han springer över gårdsplanen och springer mot huset min kollega skjuter han i benet för att han inte ska springa in i huset och ta någon gissla eller gömma sig i huset detta var exakt vad som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker denna bannen är fel för att min gubbe kan ju inte meta på att ett gäng bor där eller veta att det är grovt kriminella som bor där

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för c logg det är det ändå jag kommer ihåg dom andra bannsen kommer jag inte ihåg för det var så länge sen jag blev bannad jag tar lärdom av mina bans det kan ni själv kolla att jag har inte blivit bannad för samma sak två gånger och vissa av dom senaste bannen vart clogg och det har jag lärt mig något enormt av att aldrig göra om för det var inte så kul att sitta där med indragen allt och ban så pass länge och jag har aldrig blivit bannad för det igen , har bevit bannad fler gånger men dom är så pass länge sen så det kommer jag inte ihåg kommer ihåg att jag blev bannad för anti fusk men det var bugg helt enkel så tar jag lärdom för att jag gör aldrig om samma sak två gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej tror inte vi hade kunnat göra något annorlunda för att vi vill inte meta på huset för det vet jag är fel vi hade kunnat skita i och ta han men det hade varit fel för vi hade starka misstankar om att han var grovt beväpnad

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lär mig efter mina ban för jag gör aldrig om två misstag igen är ganska säker på att jag aldrig har gjort två av samma regelbrott för att jag har lärt mig första gången och tänker inte göra om det för att det förstör bara för server och mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka