Accepterad antonw07 | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonw07

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198419397481/

Ditt Hex-ID: 11000011b5dcb69 fivem hex id

Vad är din discord tagg? antonw#1369 men på unive dc så har jag ingen # vet inte varför men om man skriver antonw hittar man mig

Vem var det som bannade dig? nizze

Bild på banmeddelande: bild_2023-06-29_214924660.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att jag ska lära mig till nästa gång och för jag gjorde fel och bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skulle åka till paleto sen när vi kom fram så hoppa vi ut och skulle göra något så börjar folk på ett gäng hus tak skotta på oss då började vi skjuta tillbaka på de jag blir träffad de andra hoppar in i bilen och drar sen kommer 3-4 stycken upp till mig och riktar då väljer jag att skita i det och går upp och skjuter på de de får ner mig 1 gång till och jag reser mig upp med händerna upp och tar upp vapnet och börjar skjuta på de igen får en sen dödar de andra mig detta var extremt dumt gjort av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var 100 rätt ban jag var helt dum att jag FearRP jag har fått mitt fel jag kommer inte hitta på någon ursäkt på detta
jag skriver som det är jag FearRP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja nu kommer inte jag ihåg mina bans för det kan varit flera månaders men jag har lärt mig mycket om mina bans jag har nog aldrig blivit bannad för 2 samma sker förutom 1 gång och sen har jag lärt mig mycket hur jag ska tänka genom philip s krim möte när han snackar ja jag lär mig av mina bans därför jag inte har 2 samma bans men jag ångrar att jag gjorde detta var helt idiotiskt av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara tagit upp händerna och låtit de kidnappa mig ist detta skulle jag gjort ist jag skulle i alla fall inte FearRP

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig av bannen för att jag fick 2 Krim varningar och det är jävligt tråkigt och är bannad i 5 dagar jag har lärt mig att aldrig FearRP. det straffar bara mig och att det är skit dumt då kan jag ju inte köra på unive och jag saknar unive så mycket redan och jag kommer aldrig göra om detta då kommer det bara bli värre detta var jätte dumt efteråt så förstår jag hur dumt detta var

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka