Nekad antonw07 | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonw07

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198419397481/

Ditt Hex-ID: 11000011b5dcb69 fivem hex id

Vad är din discord tagg? antonw#1369 men på unive dc så har jag ingen # vet inte varför men om man skriver antonw så hittar man mig

Vem var det som bannade dig? Arrekung

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-31_114808808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att jag ska lära mig till nästa gång och för jag gjorde fel och bröt mot server reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en grabb åkte runt i en bil v jagade en bil sen stanna vi och så körde det upp en bil vid oss och började snacka sen hoppa en grabb ifrån bilen ut och riktade då tog jag upp mitt vapen ur bilen och sköt ner han sen tog vi deras bil för våran bil var sönder så körde vi iväg sen efter en stund så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en rätt ban efter som jag gjorde fel och bröt mot reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nu var de ganska länge sen så jag kommer inte ihåg så mycket men jag blir inte bannad för 2 gånger för samma sak det har hänt 1 gång att jag har blivit det tror jag och därefter har jag aldrig gjort om det och kommer aldrig göra om de detta. detta var dumt gjort av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja när han hoppa ut och riktade skulle jag hoppat ut ur bilen med händerna i luften och bara lyssnat på vad mannen säger och göra det han säger jag skulle absolut inte börjat skjuta det var skit dumt av mig för nu kan jag inte spela på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag skulle bara hoppat ut ur bilen och lyssnat på mannen och gjort det han sa till mig och att det är inte värt att börja skjuta för då kan man inte köra på unive för då blir man bannad, det är inte kul och jag har lärt mig om någon riktar så ska man bara lyssna inte göra något annat som att köra iväg eller börja skjuta utan man ska barra hoppa ut och lyssna på han som har vapnet i handen och inte fear rp för det straffar bara mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka