Nekad antonw07 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

antonw07

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Antonw/jonas#1369

Ange ditt födelsedatum 10 December 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar mycket fivem då jag kommer in ksk 4 och spelar till 00:10

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i ett år nu typ

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 5 ban men en av dom är fel för en sv bannade fel https://medal.tv/games/gta-v/clips/rTFi9iGZyvtgw/d1337u1v0Knm?invite=cr-MSxSQjIsNDM1Nzg3NTIs

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? det är en roll som kan betyda mycket om man sköter sig där man kan kick ban och nära spelare som gjort fel så det kan lära sig av sina misstag men man ska rpa som vanlig och inte vara som en helper som åker runt och kollar så allt ser bra ut och så inga gör fel helt enkel säga enligt mig är denna sv roll är för att folk ska lära sig så det inte gör om det så helpers kan fokusera mer på de större scenario

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag har varit servervakt länge innan och jag har aldrig fått indragen sv sen tycker jag att jag har erfarenhet sen innan efter som jag har varit sv innan och jag abusar inte mina perms

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra sververvakt är en som rpar som vanligt. om någon gör fel ska servervakt lära den spelaren som gjorde fel så den kan till nästa gång. så dom kan lära sig av sina misstag

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt det är när någon använder sig av sina krafter för att slippa rpa bara för dom inte orkar typ när någon bli miss så orakar han inte ta dom till en ambulans och när man har toggelid i scenario och kick / banna när inte någon har gjort fel och om man råkar banna någon så ska man sätta sig i support och få dom UN bannade om man nu råkade

+rep han har varit SV innan och han vet vad han gör. Har aldrig sett han abusa sina perms

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka