Nekad antonw | Medlem ansökning [SvampBob] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonw

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198419397481/

Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? Anton W#1369

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2007

Berätta om din karaktär. Karaktär: Jonas Palmgren Född och uppväxt i Landskrona
0-12 Han är en väldigt lugn person, som har bra betyg i många ämnen. Stör ingen annan och är en allmänt Nice person att vara med. han gillar att spela fotboll och att hålla igång. han är en väldig glad och alltid är snäll. Och var någon taskig mot hans kompisar så blev han sur och han är en väldigt beskyddade mot sina nära.

12-18 I tonåren börjar Jonas med olika små kriminella aktiviteter som att smuggla knark och andra små kriminella uppgifter.
Han hänger inte med sina andra kompisar som han alltid gjorde innan, nu hänger han med dom kriminella. I början är det inte så farligt kan man tycka, men minsta lilla involvering av kriminalitet kan leda till större mer grova brott och ett par år senare blir han inviterad till att bli fullvärdig medlem i ett mycket kriminellt mc gäng, som rånar banker och gör grövre saker.
Han va osäker men han tacka ja.

18-24
Nu är Jonas myndig han gjorde aldrig klart skolan och tog inte studenten, istället faller 18 åringen ner i en grop av grövre kriminella aktiviteter. han hamnar i ett mc gäng och dom håller på med med grov brottslighet, Jonas rånar en bank och blir dömd till fängelse i 2 år. och efter dom två åren i fängelse, beslutar han sig för att slutat med sitt kriminella liv och pluggar till elektriker. Och allt går som smör, efter som han va så bra i skolan när han var liten. han studerar färdigt och han jobbar som elektriker i ett år, sen känner han att han inte tycker att det var intressant längre och vidare utbildar sig till bilmekaniker han blir klar med utbildningen och försöker hitta ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är väldigt roligt att snacka med folk rp'a sälja bilar, nu när några polare är medlem så vill man också bli det men det är en väldigt nice server att spela på, en anlending varför man vill bli medlem på unive är ju då för att alla kan rp'a bra det är ingen som metagamer, och är i ooc hela tiden och det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina kompisar spelar också på denna servern. så jag tycker det hade varit roligt att bli medlem och spela med dom och alla kan

Hur hittade du Unive? En kompis berättade för mig och så på twich och det så utt som en bra server och rolig rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att ha så roligt och göra så roligt för andra för andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att få en så bra RP upplevelse som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar för tillfället inte på någon annan RP server
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top