Nekad Antonpj01 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonpj01

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? STEAM_0:0:113329151

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Kiril#0505

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2001

Berätta om din karaktär. 20 år och nyinflyttad i staden, kommer från Smålands skogar och växte upp i en By. Spelat bandy ock fotboll under hela sin uppväxt och har utbildat sig till elektriker i gymnasiet, genomförde GU 2020. Är en Trevlig figur och samarbetsvillig. kommer sällan bemötas med dåligt humör och är öppen för att lära sig nytt.
SAAB och Bilar är största fritids intressena.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ja det skulle vara trevligt att vara medlem så man kan få hela upplevelsen och inte bara ha en restricted experince.
Tänker bidra med god RP och göra mitt bästa för att följa alla dess regler med sunt förnuft o delta i en bra speluplevelse för servermedlemmar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är min första svenska FiveM server jag spelat på som man trivs bra i och skulle vilja fortsätta spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den i server browsern sen så hade jag en polare som tipsade om den också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att leva ett äventyrsfullt liv med många arbetserfarenheter och möjligheter, att klättra sig upp i samhället och tillslut bli en Svensson eller väl förmögen Jönsson. Målet är att göra en immersive RP för alla

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att klättra mig till en bra levnadsstil och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den enda FiveM server jag spelar på

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajjamän, vänta vänligt får man göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka