Granskning pågår antonn.123 | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

antonn.123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? antonn.123

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Fredde Nilsson och är 25 år gammal. Jag är en lugn och trevlig person som gillar att träffa nytt folk och hitta på saker.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, hjälpsam och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har växt upp i en vanlig familj där han tidigt lärde sig vikten av att jobba hårt och ta ansvar. Under sin uppväxt har han alltid varit en lugn person som försöker hjälpa andra och hålla sig borta från problem. Efter att ha blivit äldre valde han att flytta till staden för att börja ett nytt kapitel i sitt liv och skapa en egen framtid. I början vill han hitta ett stabilt jobb, tjäna pengar och lära känna nya människor. Hans mål är att bygga upp ett bra liv, skaffa sig erfarenheter och kanske i framtiden starta ett eget företag eller nå en högre position inom sitt yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP och försöka göra roliga scenarion för både mig själv och andra. Jag gillar att samarbeta, följa reglerna och göra så att RP blir roligare istället för att bara tänka på att vinna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Ibland ska man låta den andra personen få vinna om det gör scenariot roligare och mer realistiskt. Målet är att skapa bra RP för alla, inte bara för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny till rp och ska lära mig allt nu!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM – Man får inte döda någon utan ett giltigt scenario bakom. VDM – Man får inte använda sitt fordon som ett vapen. Metagaming – Man får inte använda information som ens karaktär inte vet från till exempel Discord eller streams. FearRP – Man ska värna om sitt liv och agera rädd om man till exempel har ett vapen riktat mot sig. Powergaming – Man får inte göra orealistiska saker bara för att vinna ett scenario. Combat logging – Man får inte lämna servern för att undvika ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka