Nekad Antonmakh | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonmakh

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132280794/

Ditt Hex-ID: 110000145db87da (Hex)

Vad är din discord tagg? ASD123

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag misshandla en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slogs med en kille sen kom folk och stoppade sen drog han en bit bort och då hoppa jag på han igen och knockade han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då Gunnar inte sett hela scenariot då den killen jag slog körde på mig och fyra andra i sin skåpbil han hade även kidnappat en unge i fordonet när vi som blivit överkörda konfornterat han körde han runt på piren och ringde dit folk, det var dom han ringde som försökte stoppa bråket, han gick ur fordonet och vi börja veva sen kom det som han ringt och han sprang iväg då följde jag efter han och knockade han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick ban för att jag inte rpade skadad när jag krockat, jag lärde mig att rpa hela vägen och inte bryta rpandet trots att det inte finns någon i närheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att säga då jag anser att det var rätt sak att göra då personen var hetsig tillbaka och det var ca 10 minuters scenario bakom min handling. Personen vägrade också att ha en normal konversation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara så försiktig som möjligt för att undvika problem och ringa polis om hets framstår för att undvika slagsmål.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka