Accepterad Antonking | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonking

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076388689/

Ditt Hex-ID: 76561199076388689 (Dec) 11000014286af51

Vad är din discord tagg? anton_king

Vem var det som bannade dig? Pontus (dc servern vet jag inte) minns inte heller vad jag gjorde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte bettede på på marjalisas, åkte runt och lallade och här är jag 100% ärlig med det, jag står för detta fel jag gjorde och jag kommer itne att göra om det, allt jag vill är att få komma tillbaka till unive med bra rp, hade kunna stått här och ljugit och sagt att min kompis var inne och lira eller min brorsa men nu står jag för mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde över folk på marjalisas och bette mig oaceptabelt,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag måste erkänna att jag inte kunde bete mig och att jag åkte runt och lallade och körde över folk på Marja Lisas. Jag är ärlig nu och säger det och står för mitt fel. Jag kunde ljugit och sagt nåt annat men nu är jag ärlig och kommer inte upprepa felet. Jag är en seriös och mogen RPare som spelat på många andra serverar och haft mycket ansvar inom just den servern. Jag vet att jag gjorde fel och jag vill visa att jag kan bättre. Var en idiot då och tog itne fivem seriöst och det gör jag nu till 100% är en otroligt seriös rpare som alltid försöker åstakomma det bästa inom rp. Därför känner jag att jag förtjänar att komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara fått små bans innan och jag har lärt mig från dom. Jag brukade inte bete mig på den tiden men nu är jag mogen. Jag vet att jag gjorde fel och jag ska inte göra samma misstag igen. Jag är seriös nu och vill visa att jag har förändrats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, bettet mig, visa hur mogen jag faktiskt är,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men absolut! Jag tänker att vissa kanske tänker att nej men nu ska jag sluta spela då kan jag göra vad jag vill, och sen får man inte komma tillbacka något mer efter det och det har jag gjort och ångrar mig otroligt mycket, jag är nu tillbaka för att skapa bra rp och roliga scenarion då jag är äldre nu och här för att rpa och ha kul och komma så långt som möjligt här på unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Vill ba in och rpa som polis eller securitas, letar efter rolig social rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka