Nekad antonkarlsson04 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonkarlsson04

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? albinkarlsson

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle 203 han växte upp i en stad som heter kiruna. snubben bodde i lyxvilla men sedan flyttade han till tensta där hela hans liv förändrades, han började hänga med flera skumma typer, en han blev tajt me är en kille som kallas för ahmed, kalle fick mycket skit av hans gamla kompisar å släkt och sånt i skolan pga att han började med skit grejer. Hans mamma var väldigt orolig och besviken på han, farsan skulle åköpa mjölk men kom aldrig tillbaka. Nu va kalle på egen hand och de va han o gatan, han var en kille med mycket attityd. Kalle hamnade i problem med ett gäng som heter pirats. kalle sköt en av deras grabbar pågrund av hot och våld och dom jagade han i några dagar men blev skjuten några dagar senare. Nu har kalle legat sjukhus länge med koma, efter 2 månader så vaknar han upp hur koman. han flyr från sin stad från allt skit å grejer och kommer till en stad där han är helt ensam på gatan och ska försöka överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rpa med bra social rp, att vara aktiv och rpa på /me och /sme och samt emotes som jag är bra att använda. Och att inte bryta mot någon regel. ha god ton och glatt humör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motpartnern vinna i ett scenario och att man själv inte ska vinna hela tiden i ett scenario tex jag blir pistolhotad så kan jag inte springa eller lämna bara för att man inte vill att de ska ta dina saker man ska agera som om de vore irl

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på den

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka