Nekad Antonisdax | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonisdax

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Linden

Vad är ditt discord namn? thetwins.mma

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Linden 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, plikttrogen och rättvis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Till den ansvariga myndigheten, Jag skriver för att ansöka om medborgarskap, med hoppet om att bli en del av detta samhälle och bidra på bästa sätt. Jag är 18 år gammal och jobbar för närvarande på PostNord, där jag varje dag lär mig värdet av ansvar, punktlighet och hårt arbete. Min uppväxt har varit präglad av utmaningar. Jag växte upp i en tuff miljö och hamnade i fel kretsar under min ungdom. Jag förlorade mig själv en tid, och mina beslut ledde mig ibland bort från det jag visste var rätt. Men genom dessa erfarenheter har jag lärt mig viktiga livslektioner. Jag har gjort mig av med de negativa influenserna och har under de senaste åren jobbat aktivt med att bygga upp ett nytt och bättre liv för mig själv. Jag har insett vikten av att följa lagar, respektera andra människor och att ta ansvar för mina handlingar. Mitt mål nu är att bli en fullständig, laglydig medborgare. Jag vill fortsätta arbeta, utvecklas och bidra positivt till samhället. Jag har också för avsikt att fortsätta på den bana jag har satt upp för mig själv, genom att alltid sträva efter att vara ett gott exempel och leva ett liv som speglar de värderingar jag håller högt: ärlighet, ansvar och respekt för andra. Jag ser medborgarskap som ett steg mot att förverkliga mina framtidsplaner. Jag vill inte bara arbeta utan också engagera mig i samhället och bidra till dess utveckling. Jag vill bygga en stabil framtid, få möjlighet att skapa och upprätthålla ett liv som är rättvist och respektfullt. Tack för er tid och för att ni överväger min ansökan. Jag hoppas på ett positivt svar och ser fram emot möjligheten att bli en del av detta samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Positiv utveckling och förändring: Din karaktärs bakgrund av att ha hamnat i fel grupper men sedan rättat till sitt liv ger en möjlighet att skapa en intressant och inspirerande utvecklingsberättelse. Din karaktär kan bli ett exempel på försoning och personlig förändring, vilket kan ge andra spelare möjlighet att interagera med någon som har en rik och djup historia av att övervinna svårigheter.

Arbete och ansvar: Som en person som jobbar på PostNord och följer lagar och regler, kan din karaktär bidra med en stabil och pålitlig närvaro i spelet. Genom att alltid hålla sig till regler och vara ansvarsfull kan din karaktär fungera som en pålitlig medborgare och skapa en känsla av stabilitet och ordning i serverns värld.

Integritet och moral: Din karaktär har lärt sig vikten av att följa lagarna och leva ett rättvist liv, vilket kan påverka hur din karaktär interagerar med andra. Du kan bidra med att vara en moralisk kompass i spelet, hjälpa andra att fatta rätt beslut och vara en stabil vän eller rådgivare för andra spelare som kanske befinner sig i svåra situationer.

Arbetsamhet och lojalitet: Med din karaktärs mål att bli en full laglig medborgare och bidra till samhället, kan du skapa en lojal och arbetsam person som sätter höga mål och arbetar hårt för att uppnå dem. Detta kan ge spelarna runt omkring dig en pålitlig samarbetspartner och en karaktär som de kan lita på för hjälp och stöd.

Framtida samarbete och sociala interaktioner: Eftersom din karaktär strävar efter att engagera sig i samhället och bygga en positiv framtid, kan du delta i olika sociala och professionella interaktioner, skapa nya relationer och bidra till serverns gemenskap genom att vara en aktiv och engagerad medlem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Främja motpartens mål: Om den andra spelaren har ett mål eller syfte i spelet, kan du spela på ett sätt som gör det lättare för dem att nå dit. Det kan vara att inte motarbeta deras karaktärs ambitioner, utan istället hjälpa dem att övervinna utmaningar.

Skapa möjligheter för deras framgång: Istället för att bara fokusera på dina egna framgångar, ger du din motpart utrymme att lyckas genom att skapa förutsättningar för deras karaktär att utvecklas, vinna eller nå sina mål. Detta kan innebära att du kanske frivilligt förlorar en duell eller ger dem en chans att lösa en konflikt utan att aktivt sätta upp hinder.

Skapa en givande och engagerande upplevelse: Att spela för motpartens vinst betyder också att du är villig att bidra till en mer engagerande och rolig berättelse för alla inblandade. Genom att fokusera på samarbete och berättelsens gemensamma utveckling, kan både du och den andra spelaren känna att ni har en mer meningsfull och givande upplevelse.

Fokusera på narrativet: Istället för att bara se "vinst" som att vinna en fysisk eller materiell kamp, kan du tänka på det som att hjälpa till att skapa ett intressant och utvecklande narrativ. Detta innebär att ibland är det bättre att låta någon annan vinna eller lyckas, eftersom det ger berättelsen en ny vändning eller utvecklar karaktärerna på ett djupare sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt mot andra spelare: Behandla alla med vänlighet och respekt. Rollspel i karaktär: Håll dig till din karaktärs persona och agera konsekvent. Undvik metagaming: Använd inte information som din karaktär inte skulle känna till. Inget oprovocerat våld: Engagera dig inte i våld utan en giltig rollspelsorsak. Följ serverns ekonomiska och juridiska system: Respektera de ekonomiska och rättsliga strukturerna inom spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Sammanhang och förståelse: Jag är bra på att läsa och förstå olika situationer, vilket gör att jag snabbt kan anpassa mig till olika typer av rollspelsmiljöer. Jag försöker alltid att förstå både mina egna och andras karaktärers mål för att skapa en engagerande och dynamisk berättelse tillsammans. Kommunikation och samarbete: Jag gillar att samarbeta och kommunicera med andra för att bygga en bra gemenskap. Jag strävar efter att bidra till en positiv och respektfull miljö där alla spelare känner sig hörda och engagerade. Engagemang för berättelsen: Jag fokuserar på att skapa djupa och intressanta berättelser, både för min egen karaktär och för andra. Jag gillar att vara med och forma utvecklingen av spelet, oavsett om det handlar om att ge stöd till någon annan eller skapa utmaningar för att hålla spelet levande och spännande.

Nekad.
Anledning:
Ai skapad text

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka