Nekad antonio1241 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Finansanalytikern

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166788561/

Ditt Hex-ID: Kan inte hitta Hex ID tyvärr ):

Vad är din discord tagg? CN Maric#7129

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-14 032540.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffsen valde att banna mig var för att jag ressa mig själv efter att jag hade blivit dumpad och efter att ha blivit lootad på en offentlig plats. Då när jag ressade mig själv så såg Akam en dålig sida av mig vilket ledde till att jag bröt mot reglerna och fick en p ban med indragen krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag var med grabbarna och vi blev jagade av en blå bil för att mina grabbar sa "säljer ni hasch" och vi börja jaga varandra med bilar därefter så börja vi skjuta mot varandra och jag sedan två till dog på köpet. Det hinner gå 2-3 minuter innan personerna från skottlossningen kommer tillbaka och lootar på en offentlig plats där folket kör på vägar. Man vet inte ifall en polis kan komma från ingenstans eller nåt liknande men därefter så tar dem sin tid och verkligen lootar min och min väns kropp, vi har ju sagt inga lootningar där det inte känns säkert och det var i stan. Därefter så driftar dem på döda kroppar och däremot tar min kropp och dumpar den även fast den låg på en allmän plats. Därefter så kände jag att det är orättvist så jag valde och revva mig själv och det är där jag blir bannad för. Jag vet inte vad jag ska riktigt säga och hur jag ska uttrycka mig men detta tycker jag var både fel av mig men jag tycker däremot att man måste ha lite vett och ettiket, för att verkligen tänka för sig själv "förtjänar denna personen en P-ban?" Dumpningar och lootningar ska inte ske på offentlig plats eller allmänhet, men lite svårt och överklaga ifall det var en Hederstaff som var med på scenariot. Tycker att drifta på döda kroppar är inte så bra rp och det ingår lite i suntförnuft, man ska ju snabbt in och snabbt ut det innebär inga lootningar eller dumpningar och inte så smart när det finns poliser som kan hitta en person med hjälp av DNA.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan säga att det är mitt fel, att jag blev bannad men som staff så måste man också tänka på att "har jag verkligen fattat rätt beslut?" "Är det värt att ge honom en P-Ban efter det han har själv har gått igenom" Asså meningen under skottscenarion innebär att man ska "snabbt in och snabbt ut" det menas inte loota på öppen plats eller dumpa. jag kan förstå indragen krim samt sv, liksom jag hade inte gjort det ifall inte detta tidigare hände. Men aja jag måste erkänna mitt och jag ber innerligt om ursäkt för detta men ibland så händer det att man blir arg samt deprimerad när man blir orättvist behandlad. OOC i scenario kan jag verkligen ta skada för eftersom jag skrev "dumpa från offentlig plats?" Detta kommer inte ske igen ifall jag får en annan chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkat vdm en person, slåss på sjukan och resten minns jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jätte svårt och veta, men säkert bara följa 12 timmars reglen oavsett vad som hände där innan, och att jag inte borde ressa mig själv. Om jag får en till chans så ser jag till att köpa krim rollen igen och inte försöka göra något liknande. Jag ber innerligt om ursäkt och ibland så måste man tro på att människor lär sig av sina misstag. Jag visar mycket engagemang och empati för denna server och jag hoppas jag kan förbättra mig och få rätt till en ärlig chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte bryta mot grundregler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Till 200%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka