Nekad Antonio Montana | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiazer

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Wigren

Vad är ditt discord namn? Abdi Azer#0583

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Azerbaijan han är ?? år gammal och han är född i Azerbaijan där han bodde men sin mamma(Fatima Azerbaijan som är 58 år gammal). sin pappa(Ridwan Hassan som är 63 år gammal) och sin bror (Abbas Azerbaijan som är 24 år gammal och också flyttat till denna staden för ett tag sen) men också sin kriminella kusin Ayham Barakat (28 år gammal) så han kan mycket om det kriminella livet då hand växte upp så nära det men själv så begick han aldrig något brott. Abdi blev inte behandlad så bra av sin far då han blev slagen nästan varje dag då han "inte betede sig" som hans far sade. Så han lever fortfarande med mycket trauma men när Abdi hade fyllt 18 och hans far skulle slå honom så slog han tillbaka för första gången och hans far skickade ut han ur huset direkt och Abdis lillebror Abbas såg allt och bestämde sig för att supporta sin storebror och gick ut med honom. Abdi hade jobbat hårt i hemlandet och hade tjänat ihop lite sparpenger så efter deras fight så åkte bröderna direkt till närmaste flygplatsen och tog det första flyget som de kunde köpa biljett till och det råkade vara engångs biljett till sverige där bröderna fick börja på sina liv på nytt i en ny stad, nytt hem och nya vänner. Men det var ett väldigt bra sammanträffde att de just tog det flyget då de redan hade 2 kusiner i Sverige vid namn Achmad Azerbaijan(som är 23 år gammal) och Aslan Azerbaijan(som är 20 år gammal).

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa bästa scenarion och skapa en bra upplevelse för spelarna. Jag vill också jobba med sådana jobb där jag hjälper folk och gör så att dem känner sig säkra så jag kanske börjar som securitas och sen utvecklar jag det till polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska utföra ett scenario som slutar i den man rollspelar meds vinst, alltså att ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver det inte vara tråkigt för att man "förlorade" utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM och letade efter servrar och sen såg jag att Unive hade väldigt många spelare och sen hade jag även hört talas om den från mina vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka