Nekad Antonio Montana | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiazer

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten

Vad heter du IRL? Anton Erik Wigren

Vad heter du på discord? abdiazer

Hur gammal är du? 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? Blev medlem under hösten 2022 och har varit aktiv i cirka 6 månader under den tiden.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Anställa trevliga och arbetsvilliga personer även utöka samarbeten med andra företag och myndigheter , som exempelvis sjukvården, då jag tycker att sjukvårdare och vårdbiträde har ett tufft jobb och skulle gärna vilja underlätta för de. Även få ordning på personalen, utöka företaget så att det blir större och bredare, med "bredare" så menar jag att jag vill få företaget att få tillstånd till att även laga bilar när inte mekonomen har öppet, för att underlätta för alla som behöver få sina bilar lagade. Vill även bygga ut AutoExpertens verkstad då den är lite för liten just nu, svårt att få plats och många köar vid vissa tillfällen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag blev anställd för ca 3 veckor sedan och är förnuvarande läget personal-ansvarig.

Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar är jag aktiv ungefär 1-3 timmar om dagen men på helger blir det mellan 1-7 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Nekad, vi har valt att gå vidare med en annan person som chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka