Nekad Antonio Montana | Ansökan till Servervakt [Flacko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiazer

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Wigren

Vad heter du på discord? abdiazer

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar ungefär 1-4 timmar och helger mellan 1-7 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 2 månader som medlem och jag har spelat som icke-medlem i snart 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) infogade där nere

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se till att underlätta och hjälpa de spelare som faktisk vill RPa och är seriösa med det. Motverka problem inom RPn, så som att ge SV ban till de som faktisk bör ha det. SV har också en uppgift att se till så att folk följer RPandet och påminna de som kanske råkar säga något OOC att de inte är ok.

Varför vill du bli servervakt på servern? Brytande mot rp regler som sunt förnuft, det hör och ser jag hela tiden och jag vill hemskt gärna vara med och hjälpa till och förebygga detta då jag känner att sunt förnuft är en stor del av RPandet, och det förstör spel upplevesen väldigt mycket när folk inte kan följa den regeln. Jag vill även hjälpa till att upprätthålla ordningen inom RPn och underlätta för de staffs som arbetar hårt för att just upprätthålla ordningen inom rpn. Jag upplever ofta inom rpn att folk bryter mot reglerna, och jag vill vara med och påverka detta då jag tycker att RPandet är svinkul och vill att rpn ska ha ett bra flyt som bygger på de regler unive har satt upp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som att jag exempelvis är kaxig mot andra medspelare bara för att jag har rollen SV och kan banna folk. Ett annat exempel är att jag skulle ge bans till andra spelare bara för att jag inte tycker om spelaren IG. Eller att jag skulle använda SV för min egna fördel som att exempelvis lägga till items eller ressa mig själv eller polare utan att göra ett rp scenario. Kortfattat att jag utnyttjar "makten" IG som SV.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka