Accepterad Antonio Dräpare | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antonio Dräpare

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197981252121/

Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? stiffmeister#2281

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio och är 27 år gammal. Antonio är väldigt känslokall och reserverad men kärleksfull till nära. Antonio gillar fordon, såsom motorcyklar och muskelbilar, men även ett intresse för fighting. Antonio är ensamkommande flykting från mellanöstern. Utan föräldrar eller syskon kvar har Antonio lärt sig att hantera livets hårda skola på egen hand, från jakt efter en brödbit till tak över huvudet. Antonio har sett och upplevt de värsta vyerna av livet och därmed skaffat sig en stabil verklighetsuppfattning. Antonio har både upplevt och sett orättvisor därmed hans blandade känslor. Ett mål för Antonio är att arbeta sig uppåt i samhället för att skapa förändring. Dock har Antonio kopplingar till kriminellt nätverk men det är inget Antonio kommer att utesluta från sitt liv då han blev intagen och omhändertagen när han mådde som sämst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös RP spelare som är här för att ha kul med andra spelare med samma mål. En viktig grej att tänka på är andras trivsel och säkerhet, det menas man ska ha kul med gränser, för man vet aldrig hur ens handlingar påverkar en annans spelare psykiskt. Spela spelet så som du vill att spelet ska spela dig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har flera vänner som har lockat in mig till just Unive, efter bara några dagars spelande märkte jag hur gemenskapen är bättre än förväntat. Alla spelare spelar sin roll och det flyter bara på.

Hur hittade du Unive? Flera vänner inspirerande mig till Unive genom streams, och blev sedan länkad till denna hemsida.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul är det viktigaste, men även lära mig mer om olika personligheter och hur deras handlingar utförs. Man kan lätt skapa erfarenheter här som kan ge nya synvinklar i livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Njuta av rollspelande som aldrig förr, så länge jag kan bidra till en bättre upplevelse men även andra kommer jag fortsätta vara delaktig och aktiv i min roll.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag trivs väldigt bra i Unive servern och kommer enbart spela här. En annan faktor är att mina vänner också spelar här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka