Accepterad Antoni | Medlem ansökning [Ankisshhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antoni

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? antoni

Vad är ditt discord namn? DOGEFLASH#8508

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Gabriel Cederström. min karaktär är 18 år gammal och gabriel gillar att köra bilar och mecka med bilar på sin firitid. mina föräldrar är väldigt rika när jag var barn så bodde vi i ett mansion och vi levde jätte bra. när Gabriel var 10 år gammal så hände något han aldrig kommer att glömma. en dag när han hade kommit hem från skolan så berättade hans pappa att hans företag hade gått i konkurs och de hade bara 10 tusen på kontot så de behövde flytta och Gabriels mamma lämnade honom bara för att Gabriels pappa inte längre var rik. så de bodde i en lägenhet med ett rum uppe i norrland. så det var bara han och hans pappa som bodde i den lilla lägenheten. han gick i skolan som vanligt han blev väldigt mobbad för han var så fattig men annars så levde han ett helt okej liv förutom det. men det slutade när han blev 17 år gammal det enda han älskade och det ända han hade försvann. Gabriels pappa hade dött i en bilolycka. sen så flyttade Gabriel till Unive och har bott här i några dagar nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra genom att inte lalla som många gör. jag kommer att ta rp på ett väldigt seriöst sätt och göra mitt absolut bästa för att ha bra rp så det kan bli roliga scenario och allt det där. mitt mål på unive är att bo i ett mega mansions med massa lyxbilar och att jobba på mekonomen och få så bra rp på serverns som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara spelar för att vinna ett scenario och också att rpa så det blir ett bra scenario för då blir det roligt för båda spelarna

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa till mig att det var ett jätte bra spel så jag testade och det var riktigt rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka