Accepterad Antoni | Ban Överklagan Ikea

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Antoni

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466010197/

Ditt Hex-ID: 110000159bfd655

Vad är din discord tagg? dodgeflash

Vem var det som bannade dig? Ikea

Bild på banmeddelande: 123456789.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bad min vän som är polis att ta ut vapen från polis stashen för att jag ville ha vapen men jaq hade inte pengar för det så jag frågade honom som jag nu fick ångra för jag fick p bann och blev av med krim allt jag kämpat för att få e borta och jag var väldigt korkad att jag inte fattade att man inte fick göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag träffade en vän som jag inte hade träffat på länga och så hade han blivit polis och då pratade vi och så frågade jag han om jag kanske kunde få en pistol eller kniv eller någontin så sa han att jag kunde få det och det tråkiga va att jag köpte krim dagen innan det hände och jag hade inte då förstot att man inte fick göra det så jag bara trodde att det var okej men nu var det ju inte det. men jag vill verkligen visa att jag kan bättre och att jag aldrig kommer göra om det för jag har tagit mig tid att läsa om reglerna så att jag kan bättre än förut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var lite onödigt att p banna mig för jag hade just köpt krim för mina egna pengar och jag blev sjukt lädsen när jag fick reda på att jag kommer att få p bann och efter jag och Ikea hade pratat så va jag sjukt lädsen för jag visste ju inte då att man fick och jag ville verkligen inte bryta mot reglerna för jag vill inte bli bannad och jag bara säger att jag tycker en p bann var inte så nödigt för att ja som jag sa att jag just köpt krim så a jag gjorde fel och då vet jag till fortsätningen att jag aldrig ska göra detta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för olika saker men jag som är väldigt glömsk kommer inte ihåg alla saker jag blivit bannad för men jag har tagigt mycket lärdom från mina banns för alla gånger har varit olika saker och jag har alldrig gjort om det dåliga jag har gjort och jag har tagit väldigt mycket lärdom från de här bannen som att man ska aldrig nu om man har en vänn so mär polis då ska man aldrig be om att få ett vapen som har tagigts från andra krimenela spelare och jag ber så mycket om ursäkt att jag gjorde det här jag lovar det här är den enda servern jag brinner för. jag älskar unive och jag vill inte spela på någon annan server för jag gillar unive för mycket !!!!! jag kan bara inte sluta spela på den här servern och jag kommer inte sluta kämpa tills jag blir unbannad inte nu och inte senare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna ha tängt efter om man får göra det här eller frågat en staff om man får eller inte får göra det här och för att jag ville ju inte bli av med krim andra dagen jag har haft det men ni har rätt jag borde ha tängt efter om man får göra det ellet inte bara så dumt av mig att jag inte frågade någon om man får det eller inte och jag ska göra bättre ifrån mig när från och med nu om det nu kommer hända att jag kan få en andra sjans som krimenel i unive och jag ska aldrig göra om det. men jag skulle bara va så glad om ni ger mig en andra sjans att få visa att jag inte kommer göra om det och jag vill bara säga att jag är så ledsen att jag gjorde fel och jag ska aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man aldrig ska be om vapen av en polis särskilt sin egna vän för då utsätter jag oss båda för bann och det skulle påverka vår vännskap så man ska aldrig be om vapen från en polis och jag ska tänka efter innan jag gör saker som jag inte vet om man får göra eller inte så att man inte råkar ut för en bann och jag ber om ursäkt om jag har stavat fel jag har ju dysleksi som sagt. vänliga hälsningar Antoni/Gabriel Cederström

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka