Nekad AntonEriksson | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AntonEriksson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antoneriksson0121

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Namn, Erik Karlsson. ålder 22 Uppväxt, i en liten Stad som heter Karlstad i Värmland, med sin Mamma och Pappa och hans lille bror. när han var ung
intressen, Erik har alltid drömt om att bli polis. hans intressen var mycket Airsoft och tv spel. Han tyckte även om att va med sina kompisar, och att kolla Hockey
känslor som karaktären har. Erik hade en Stark känsla för is Hockey han spelade när han var yngre men nu kollar han bara på Hockey, han hade även en stark känsla med sin familj.
Nu 2024 så är Erik 22 år gammal hans framtidsplaner nu är att flytta till Unive och få ett bra jobb som han tycker om och även träffa nya kompisar. och göra den nya staden till en säker plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få det att bli så verkligt som möjligt TEX kommer att vara kreativ och samarbeta med folk. kommer bidra med att få det att bli roligt och säkert

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man att man tar beslut i spelet som med dom andra spelaren eller gruppen istället för att bara tänka på sin egen vinst. att man ska hjälpa andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst alla regler och kan dom mästa. Toxicitet. Det är att alla i spelt ska ha en god ton och bara spela spelet och inte vara elak/sur. Krig om man är i ett gäng får man inte bara gå ut och skjuta ett gäng det måste finnas en historia om varför ett gäng vill skjuts ett annat gäng. Chatteregler, vi ska bara använda chatten när det är något viktigt och inte bara skriva konstiga saker för att man har tråkigt. Död, ifall du dör på något sätt får du inte spela på din karaktär. du måste vänta i 12 timmar innan du får spela på din karaktär igen. COPBAIT är att du försöker få polisens uppmärksamhet TEX du åker fort förbi en polis bil fort, eller att du åker mot rött när polisen ser. Det finns mycket mer men här har du några regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har inte spelet på någon gång men har kollat på andra och tycker det ser roligt ut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är allvarlig. mitt discord antoneriksson0121

Nekad.
Anledning:
du får endast göra 1 ansökning på 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka