Nekad AntonEriksson | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntonEriksson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antoneriksson0121

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Andersson han är 18 år nu. Han är ensam stående barn och hade en väldigt bråkig familj när han var ung. Han hatade när dom bråkade.

Erik växte upp i en liten by i Småland. Erik är väldigt tuff men är väldigt rädd för sin pappa eftersom han blir väldigt lätt sur.
Erik hade en tuff barndom i skolan för att ingen i hemmet ville hjälpa han med läxor och prov,
men Erik kom på en lösning åt det.
Eriks hobby när han var ung var att utforska naturen och även ta fina bilder ute i naturen, han gillade att göra äventyr helt enkelt. hans känsla för naturen och äventyr var riktig stark. Dessutom var det bra för Erik för det var mycket bråk mellan hans Mamma och Pappa. och naturen fick han att kunna slappna av och sluta tänka på allt som händer. han hade till och med fått bättre betyg bara för att han varit avslappnad och varit i naturen och tränat saker från skolan.

men åren gick och sakta så gick den känslan bort han tyckte inte det var lika kul längre eftersom det var en så liten by så han har redan sätt allt i den lilla byn i Småland. Så Erik bestämde sig för att när han blir 18 ska han flytta till en storstad som heter unive. för där var det större och mycket mer att se och göra, och lämna sin familj.
Eriks framtidsplaner är att flytta till stor staden och få ett bra jobb träffa många nya kompisar och bara leva i nu tid och inte övertänka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra rolig och social RP, och roliga senarium för båda partner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? och att man ska ta beslut som tillhör alla och inte bara sin egen vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan alla regler bra. tex RDM innebär att du dödar eller slår någon utan anledning. COPBAiT du försöker få polisens uppmärksamhet, NLR innebär att du kommer ihåg saker efter du har tex dött och sen RP på det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har RP på andra servar tidigare, tills jag fick reda på den här servern och den verkar rolig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har väldigt lätt för att prata med folk, och även en väldigt allvarlig människa. så kommer köra det här så verkligt som möjligt!!!

Nekad.
Anledning:
utveckla frågorna, Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka