Accepterad AntonE | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AntonE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? 8ib3

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namnet Gustav svensson, har haft det väldigt svårt under sin uppväxt då hans mamma var alkoholist och hans pappa var drogpåverkad hela tiden. Gustav svensson har en bror vid namnet Håkan Svensson. Både han. hans bror och deras mamma vart väldigt ofta slagna av deras pappa, vilket ledde till att brorsorna Svensson vart bortadopterade. Gustav är vid tillfället 22 år (född 2001-06-17). Han gillar verkligen att träffa nytt folk och är väldigt glad utav sig. Han vill verkligen jobba på något jobb som har med bilar att göra då han gillat bilar sen han varit liten och bilar var det som fick honom att må bra som barn. Men eftersom att han inte kunnat fokusera på skolan så bra så finns det bara ett sätt att jobba med bilar och påbörja sin karriär, han har nu valt att han vill jobba inom taxi firman. Gustav har även försökt få utbilding till advokat men hade inte tillräckligt med pengar för att hyra hus och då inte kunde bli klar med avokat utbildningen men en av hans stora mål är att bli klar med utbildningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både social rp och en positiv rp då jag är en väldigt positiv person. Jag har role playat väldigt länge så jag kan bidra med bra rp. Jag kan även bidra med extremt seriös rp till exempel rån eller ta någon gissla. En till anledning till varför jag borde bli whitelistad är att jag och min kompis kommer spela extremt mycket på servern och kommer bidra bra stämning och vara snälla överlag. Jag har även spelat på andra servrar till exempel bryggeriet men slutade där eftersom jag kände att deras rp blev sämre och sämre efter tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka sitt hårdaste för att vinna ett scenario man ska göra så att alla har kul. Till exempel om jag skulle göra ett bankrån så ska jag se till att polisen också har kul, jag ska inte bara skjuta poliserna på direkten jag ska försöka dra ut rpen så att alla har kul och jag ska även inte försöka gömma mig för bra så att polisen inte kan hitta en eftersom det inte skulle vara så roligt för polisen att leta efter mig och aldrig hitta mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna och några exempel på dem är att man ska vara respectfull mot andra så att alla har kul. En annan regel är cop bait det betyder att man inte ska göra massor med kriminella saker framför polisen för att få dem efter en. En till regel som jag tycker är viktig är Rdm och det betyder random death match och är när man dödar eller skjuter någon för ingen anledning och inte har något scenario planerat eller är i ett aktivt scenario. Skälvklart tycker jag att alla regler är exremt viktiga men jag tycker att dessa regler leder till roligare scenarion för alla involverade.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört fivem i circka 3 år och har spelat på några serverar och ett exempel på en av serverna är bryggeriet men jag slutade spela på den servern för att jag märkte att deras rp blev sämre och sämre varje vecka.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag bara undrar snabbt om det är ok att spela med min kompis som spelar på servern även om någon av oss är krim men den andra är inte det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervju annars blir den automatiskt nekad! Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka