Accepterad antonbrutal | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbrutal

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? AntonBrutal#8453

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Pontus är en väldigt snäll person som gillar att vara med kompisar, han brukar vara ute ofta men tycker om att vara inne ibland också. Han har ett stort intresse för fordon så när han har egen tid så brukar han hålla på med motorer. I hans förra stad så var det mycket kriminalitet, det var mycket droger och vapen. Pontus vela inte bli drabbad av något eller råka testa, så det var därför han flyttade. Pontus hoppas han trivs bättre i denna stad, men det blir nog bättre än den förra. Han gillar djur, han hade katter förut, en papegoja och en orm. Han har vart på många zoon och kollat. Det tycker Pontus är roligt för då får han ta de lugnt tycker han. Nu har Pontus inte så många vänner i den här staden, dem flesta bor kvar i den förra. Fast han är väldigt snäll och trevlig så att få några vänner är han inte så orolig över. Hans favorit mat är pizza, speciellt Margarita. En kebab pizza kan också vara super gott ibland men föredrar en pizza bara. Han gillar att kolla mycket på YouTube och Netflix, speciellt vissa serier. Han har inte så bra imun försvar så han brukar ofta vara sjuk, då kollar han mycket på tv, ibland beställer han hem en pizza med då. Pontus har inga släktingar eller familj i den staden han ska flytta till nu, men han brukade inte va med dem så ofta. Pontus och sin familj hade inte sån bra relation. Det var för att han svek dem flera gånger, och dem valde att inte bry sig så mycket om dem nå mer fast Pontus bad om ursäkt och har gjort andra försök. Så det är också en anledning till att han vill flytta hit. Så han slipper att möta på sin familj, men Pontus är en stark person och han tål det som har hänt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med bra och seriös rp, och försöka utveckla serverns rp. Sen utveckla mig egna rp nivå. Skulle kanske vela bli polis och kanske kunna förändra något på så sätt. Sen bara se till att ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario är stöld av konstverk som jag tror kan vara rätt så roligt. Ett kriminellt gäng har fått information om att det finns en stor samling dyra konstverk som ska säljas på en auktion i staden. De bestämmer sig för att stjäla några av dessa verk för att sälja dem vidare på svarta marknaden. Polisen har en hög prioritet på att vakta dessa. Gänget bestämmer sig för att ta sig till auktionshuset och undersöka säkerheten. De upptäcker att det finns flertal säkerhetsvakter som patrullerar runt, men att konstverken inte är larmade. När auktionen pågår och besökarna är upptagna med att bjuda på konstverken, Tar gänget tillfället i akt och går in i utställningsrummet, utklädda till städare eller liknande. Vakterna som är bland konstverken blir hotade av "städarna" Utan att skjuta eller ta något från poliserna, be poliserna lägga radio och telefon på golvet så de inte kan larma. Resten av gänget går in och tar grejerna. Medans de går ut larmar poliserna inne och börjar leta. De tar sig till bilarna och kör därifrån. Gängets plan är att köra till Sandy flygplats där ett flygplan väntar på dem och flyga till Cayo Parico och sälja det där. Efter att ha gått ombord på flygplanet efter polisen jagat dem med bil och de tror att de har klarat sig. När de landar och ska sälja godset så kommer polisen och har omringat dem och tvingar dem till att ge upp. Vissa kommer ge upp, andra kommer vill inte bli tagna utan en fight. Tror att detta scenario skulle vara riktigt kul för båda sidor, då de kriminella får göra en stöt och poliserna får göra en insats. Det var bara ett exempel gäller inte bara krim.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelade lite på den och sen har några youtubers jag kollar på spelar på den också, och då testade jag dem med och dem värkar vara bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka