Accepterad antonbrutal | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbrutal

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antonbrutal/

Ditt Hex-ID: 110000144f98a03

Vad är din discord tagg? AntonBrutal#8453

Vem var det som bannade dig? Jag minns inte riktigt

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-26 162105.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte kunde bete mig och jag börja lalla för jag fick en ban, det är vad jag kommer ihåg iallafall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så åkte jag och min kompis runt, sen kom det en bil och stannade oss. Då fortsatte vi köra, och sen gick våran bil sönder. Då sköt han min kompis bara helt utan en anledning och då combat loggade jag, sen lära vi hoppa support och då sa dem att vi skulle få ban och indragen krim och wl. Och då blev jag lite arg för det eftersom jag inte har så mycket pengar och hade haft krim typ en vecka. Sen skrev jag nog något till någon support om jag minns rätt sen blev jag bannad från dc. Jag minns inte exakt allt de var ett tag sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel de erkänner jag men tycker också att dem andra gjorde det lite grann eftersom dem bara kom och sköt oss. Sen var de mitt fel att bli arg på er för jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej inte vad jag vet, men jag har lärt mig utav denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Struntat i att logga ut och låta dem skjuta mig istället. och bara acceptera min ban och strunta i att ta ut allt på er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte att hända igen. Jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka