Accepterad antonbarana | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbarana

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Anton, är 18 år och hans liv har varit rätt så kaos. Hans föräldrar har dragits med missbruk och sånt, vilket har gjort allting tusen gånger tuffare. Skolan då? Glöm det, han skolkade mest. Alldeles för många regler och sånt som inte passade honom. Han har alltid hängt med folk som inte direkt pluggar till tentor. Mestadels bröder från gatan, andra som också har haft det tufft. De fattar ju varandra på ett annat sätt, har liksom samma sorts strul bakom sig.

Anton har alltid dragits till bilar och fester, eftersom han oftast chillat med äldre gängmedlemmar. Bilar är hans grej, han kan snacka i timmar om olika modeller och hur man trimmar dem för att få ut max. Men trots allt stöket och de ruffiga vänskaperna, så har Anton en dröm. Han vill bryta sig loss från allt det här kaoset och bygga upp något riktigt bra för sig själv. En framtid där han inte behöver kolla över axeln hela tiden eller undra var nästa måltid ska komma ifrån. Och han är bestämd, vet du? Han säger alltid "jag ska fixa det här, spelar ingen roll vad det kostar mig". Det är som att han har den här inre elden som bara inte går att släcka, trots all skit han varit med om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en högkvalitativ och stabil nivå av rollspel där det blir en njutbar upplevelse för båda parter. Min förmåga att skapa en engagerande och social rollspelsmiljö kommer till uttryck genom att jag gärna assisterar andra när de ställer frågor om platser eller situationer, och jag är beredd att guida dem genom en interaktiv och social rollspelsupplevelse. Dessutom kommer jag att vara till hjälp för de som är nya inom rollspelsgemenskapen genom att dela med mig av regler och ge råd om hur man kan förbättra och fördjupa sitt rollspel på ett realistiskt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om någon riktar sig mot mig, istället för att bara dra därifrån, kan jag hoppa ut och skapa en mer social rollspelsinteraktion med den andra parten för att göra det underhållande för oss båda. Om det handlar om att förhandla med polisen under ett butiksrån, strävar jag efter att göra det roligt och givande för alla inblandade, undvikande av orimliga krav och istället fokuserande på att skapa en realistisk och engagerande rollspelsupplevelse för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming som är att spela som att du har krafter och inte kan dö typ, fear rp om man får vapen riktat mot sig så måste man va rädd för man hade varit det irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har varit medlem här på unive 1 gång innan men är tillbaka och ska spela mycket nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt, vill sätta igång med RP nu bara och se vart det leder mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka