Accepterad antonbarana | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonphatom

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Hansson och alltid är glad hans vänner tycker han är jobbig ibland för han alltid vill ansöka jobb på marjalisas han väntar och väntar dag efter dag men aldrig tar de intervjuer så en dag beslutade han sig för att inte vänta mer för han börja bli gammal hans mamma va död och pappa och han hade bara en hund som heter Putte och en katt och hette bamse så han känner sig iallafall inte sig helt ensam. Men en dag tänkte han jag måste skaffa jobb då tänkte han mekonomen han försökte söka jobb där men den hade inte tid han väntade och sen kom en och jag tog en intervju och blev godkänns blev så lycklig men efter de dagen efter var jag trött på morgonen och plötsligt kom polis och sa att jag måste flytta bort i 5 dagar och jag ta medborgarskap då blev jag ledsen och kom inte tillbaka men efter ett tag bestämde jag mig att den staden va bra och vill tillbaka men han vet inte vad han ska ta vägen eller vad han har på listan först…

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en fantastisks och bra rp och om alla spelar sin roll blir spelet roliga samt tycker jag man ska va seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska tänka på makt och pengar och låta andra vinna också och spela unive roleplay för de är kul och inte för att man har massa pengar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla fantastiska regler! Meta ganglions du får inte tex prata med nån på dc när du är if, suntförnuft innebär att du ska göra de du skulle gjort irl tex inte göra saker du skulle ha gjort irl och VDM innebär att du inte ska anständig ditt fordon som ett vapen tex du kör på nån bara för du inte har vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit staff på massor med olika servers samt varit medlem här på unive rp innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt vill bara sprids min rp och söka jobb på mekonomen😄

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka