Nekad antonbarana | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Antonbarana

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton och är 19 år gammal. Han har haft en stökig uppväxt då båda hans föräldrar har missbrukat. Skolan var aldrig något han gick till särskilt ofta då det var alltför mycket regler. Kompisar har till stor del varit kriminella med liknande problem, han har haft lätt att få kompisar i gängen då dom lättare förstår och kommer från en liknande bakgrund. Bilar och fester har varit en naturlig del i hans uppväxt då han ofta har umgåtts med äldre personer i olika gäng. Hans största intresse är för bilar men han drömmer om att skapa en bra framtid för sig själv, och dit tänker han komma oavsett priset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidrar gärna till ett roligt RP och om alla spelar sin roll blir spelet roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland vinner i ett scenario men ibland måste man även låta andra vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming som är att spela som att du har krafter och inte kan dö typ, fear rp om man får vapen riktat mot sig så måste man va rädd för man hade varit det irl och sunt förnuft spela som irl meta gaming inte sitta och prata med fålk social rp innbär att man ska spela socialt tex inte bara säga hej och sen gå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har varit medlem här på unive 1 gång innan men är tillbaka och ska spela mycket nu och har varit staff på en annan server.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt, vill sätta igång med RP nu bara och se vart det leder mig.

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter godkänd Permanent ban överklagan.

Du får ansöka igen 2024-06-01. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka