Nekad antonbarana | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antonphatom/

Ditt Hex-ID: steam:110000162edd918

Vad är din discord tagg? Antonbarana

Vem var det som bannade dig? Liamswe27

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett misstag som aldrig mer kommer att hända!! samt för jag gjorde reglebrott som jag inte tänkte på ville inte att de här skulle hända är ledsen för de jag gjorde berom ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde ett rån men sedan var det dumt att jag inte kollade igenom krim reglerna så jätte bra men nu har jag gjort det och hade en fake gissla! Men efter det så blev jag stressad och råka köra in i massor med saker uppe vid sandy. Men framför allt gjorde jag powergaming också (var dumt av mig) :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan jag tycker själv jag gjorde fel! Jag vet att man inte ska göra regel brott och jag fattar om ni nekar denna ansökningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad av suntförnuft en gång tidigare och vad jag gjorde var att jag hoppade ut ur bilen i full fart men samt att jag råkade snacka ooc en gång. En annan gång var när jag jobbade inom sjukvården och jag vet att du var med den händelsen Liamswe27 och jag vet att jag gjorde fel!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde till exempel inte hoppat ut ur bilen inom sjukvårds scenariot men samt skulle jag inte råka snacka lite ooc ingame utan jag skulle hållt mig till rollspel och snackat som jag skulle ha gjort in real life!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra regelbrott men samt att jag ska läsa igenom reglerna lite till!!! :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes uppfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka