Nekad antonbarana | Ban Överklagan (Xelf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:110000162edd918

Vad är din discord tagg? antonbarana

Vem var det som bannade dig? .xelf

Bild på banmeddelande: images.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille börja slå mig innan och jag sprang och slog tillbaka men sen var de en servervakt där och fick ban det va en anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en kille börja slå mig innan och jag sprang och slog tillbaka men sen var de en servervakt där och fick ban det va en anledning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en kille börja slå mig innan och jag sprang och slog tillbaka men sen var de en servervakt där och fick ban det va en anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? en kille börja slå mig innan och jag sprang och slog tillbaka men sen var de en servervakt där och fick ban det va en anledning

Har du lärt dig någonting efter din ban? en kille börja slå mig innan och jag sprang och slog tillbaka men sen var de en servervakt där och fick ban det va en anledning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? en kille börja slå mig innan och jag sprang och slog tillbaka men sen var de en servervakt där och fick ban det va en anledning

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka