antonbarana
Icke Medlem
- Meddelanden
- 84
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antonphatom/
Ditt Hex-ID: steam:110000162edd918
Vad är din discord tagg? Antonbarana
Vem var det som bannade dig? swixxy
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett misstag som aldrig mer kommer att hända!! samt för jag gjorde reglebrott som jag inte tänkte på ville inte att de här skulle hända är ledsen för de jag gjorde berom ursäkt!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag råka köra över nån och glömmde reagera på mina skador när jag körde in i nåns bil skulle inte gjort de de var ett misstag sorry!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de är inte en felaktig ban utan de var jag som gjorde fel och
ingen annan som gjorde fel utan jag! Skulle inte heller gjort de!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. poweergaming ocjkså och suntför nuft samt rycka i fortdons dörrar! kommer inte ihåg!
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra på hen och istället kunna snacka och mig ut broket eller bara
köra iväg som att inget hände eller utveckla scenarionarna genom att snacka eller
ringa polisen eller så kunde jag lyssna på dem och
respectera att jag gjorde fel utan att jag skulle varit arg!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lärt mig väldigt mycket och kommer absolut inte hända igen
läde mig att reagera lite mer på mina skador som irl samt lärt
*mig att inte vdm folk och istället kolla på vägen och inte nån annan
stanns och suntförnuft att inte ta bilar från folk om man inte är kriminell
eller om de inte var nödvendigt ber om ursäkt!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes uppfattat kommer inte tjata kommer respectera om jag blir nekad!
Ditt Hex-ID: steam:110000162edd918
Vad är din discord tagg? Antonbarana
Vem var det som bannade dig? swixxy
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett misstag som aldrig mer kommer att hända!! samt för jag gjorde reglebrott som jag inte tänkte på ville inte att de här skulle hända är ledsen för de jag gjorde berom ursäkt!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag råka köra över nån och glömmde reagera på mina skador när jag körde in i nåns bil skulle inte gjort de de var ett misstag sorry!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de är inte en felaktig ban utan de var jag som gjorde fel och
ingen annan som gjorde fel utan jag! Skulle inte heller gjort de!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. poweergaming ocjkså och suntför nuft samt rycka i fortdons dörrar! kommer inte ihåg!
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra på hen och istället kunna snacka och mig ut broket eller bara
köra iväg som att inget hände eller utveckla scenarionarna genom att snacka eller
ringa polisen eller så kunde jag lyssna på dem och
respectera att jag gjorde fel utan att jag skulle varit arg!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lärt mig väldigt mycket och kommer absolut inte hända igen
läde mig att reagera lite mer på mina skador som irl samt lärt
*mig att inte vdm folk och istället kolla på vägen och inte nån annan
stanns och suntförnuft att inte ta bilar från folk om man inte är kriminell
eller om de inte var nödvendigt ber om ursäkt!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes uppfattat kommer inte tjata kommer respectera om jag blir nekad!