Accepterad antonbarana | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antonphatom/

Ditt Hex-ID: 110000162edd920

Vad är din discord tagg? antonbarana eller LeessWe

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag jag aldrig mer kommer att göra! Men samt att jag gjorde fel och jag har tänkt på det nu om jag kanske ska byta från krim till laglig och pausa krimmen, det händer bara massor med problem med krim ):! Men samt för jag tramsade för mycket/lallade!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis ta vård efter jag skulle gå på toalleten men då sedan när jag kom tillbaka så låg jag död av vättske brist och hunger. Någon random preson tog mig till sjukan och hjälpte mig och efter det gav sjukvådarna mig 300 minuters krycka som jag sedan fick klipp på och tog det i ett annat ärende men efter så gick jag ut ur sjukhuset och slog ner han 3 gånger så han fattade att han inte skulle hålla på sådant!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp då jag inte kunde bete mig jag sparng iväg som en dåre och far runt som en allmän icke medlem som bara är på servern för att tramsa!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte slagit honom utan istället andvända mig utav kominikationen och snacka med honom och lösa komflikten eller bara gjort som jag skulle gjort irl!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte lalla runt eller slå folk utan att göra rätt och snacka med han och andvända mig utav logiskt tänkande/suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka