Accepterad antonbarana | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antonphatom/

Ditt Hex-ID: 110000162edd920

Vad är din discord tagg? antonbarana eller LeessWe

Vem var det som bannade dig? Vovis_

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag jag aldrig mer kommer att göra! Men samt att jag gjorde fel och jag har tänkt på det nu om jag kanske ska byta från krim till laglig och pausa krimmen, det händer bara massor med problem med krim ):! Men också för att jag tramsade lite för mycket, jag höll in shift + e som jag igentligen absolut inte ska göra men jag gjorde det ändå. Jag tänkte allt dumt under detta scenariot som på gick!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. På SC styling var det någon som tramsade, lallade och skrev på mig att jag skulle ge honom pengar det var en icke medlem som skrek att jag skulle ta en jobb intervju med han och efter det så slog jag honom på låssas för det inte går på icke medlemmar och efter så berätta han till polisen och polis grep mig och efter blev jag lite arg för att just JAG blev gripen och inte han andra för att jag precis skulle göra en väldigt stor bilhandel som jag har väntat 4 veckor på!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var jag som gjorde fel. Jag erkänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har här tidigare blivit bannad för fear rp då jag har sprungit iväg från någon som riktade mot mig, jag har blivit bannad för att jag rykte i folks fordons dörrar, jag har blivit bannad för att jag har tramsat och det var ett tag sen då jag var lite o mogen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde istället ta ett riktigt för hör och sedan försökt andvända mig av mina klipp, vittne eller bevis men också att inte hålla inte shift + e och istället bara rpat och inte lallat!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte hålla in shift + e när jag är gripen eller inte är nära stolen, inte tramsa på det sättet jag gjorde för 2 dagar sedan men tilsist att inte hålla på att lalla eller göra på det sättet jag gjorde det var som sagt fel av mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka