Nekad antonbarana | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antonphatom/

Ditt Hex-ID: steam:110000162edd918

Vad är din discord tagg? Antonbarana

Vem var det som bannade dig? Liamswe27

Bild på banmeddelande: ban måns.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett misstag som aldrig mer kommer att hända!! samt för jag gjorde reglebrott som jag inte tänkte på ville inte att de här skulle hända är ledsen för de jag gjorde berom ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade ut ur en bil när jag var sjukvådare och skulle rädda en medlevetslös person som låg nästan halv död på marken samt så glömmde jag andvännda mig av /me sa bara aj ajaajajaj men de var väldigt dumt av mig skulle nog inte gjort så!...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktiv utan att jag erkänner att jag gjorde lite fel där med hoppa ut och de skulle nog tänkt efter om vad jag skulle ha gjort irl samt så skulle jag istället rp mer på skadorna och väntat på mina kolegor att stanna bilen men jag skulle även skriv högre för dem inte hörde men fel är fel man kan altid gottgörade! och hoppas att ni fattar att jag förelåter er de var konstigt av mig helt ärligt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Glömmde men nån gång var de väll suntförnuft för jag rykte i folks dörar samt så var de nån gång när jag var icke medlem att jag skulle gå nån stans och nån dumpa mig i havet och viste inte att man fick spawna om utan man behövde vänta 24 timmar men nu vet jag alla regler i alla fall och ska tänka på vad jag gör och vad som är logiskt!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha rpat mer på mina skador snackat tydliga, högre samt kanske tillomed snacka i radion att dem ska stanna bilen samt så skulle jag inte hoppat ut utan jag skulle väntat och haft lite tålamod men tänkte också att de är lite suntförnuft att hoppa ut genom en bil när jag ser en halv död människa så de var många stressiga sitvationer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket särskilt om många stressiga sitvationer men även att man ska tänka igenom innan man ska göra saker samt inte hoppa ut genom fordonet när man åker i 50 km i timmen samt att man ska rp lite mer på skadorna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes uppfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka