Nekad antonbarana | Ansökan till Servervakt [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad heter du på discord? pelle svans lös

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att vara så aktiv som möjligt varje dag, och lägga ner så mycket tid som jag bara kan för att verkligen utveckla min karaktär och mitt spelande. På måndagar kommer jag kunna vara aktiv i ungefär två timmar, ge eller ta lite beroende på vad som händer under dagen. Tisdagar ser ut att bli lite bättre med omkring tre timmar som jag kan ägna åt spelet. På onsdagar har jag också möjlighet att spela i ungefär tre timmar, kanske något mer beroende på hur min dag ser ut. Torsdagar är lite oklara just nu, men jag kommer att försöka få in några timmar då också, även om jag inte har en exakt tid ännu. Fredagar är min bästa dag när det kommer till speltid, då jag har planerat att kunna vara aktiv i upp till fem timmar, vilket jag ser fram emot eftersom jag då kan verkligen fokusera och göra framsteg. Lördagar blir det troligen runt tre timmar, medan söndagar är lite mer flexibla, där jag hoppas kunna spela mellan fyra och fem timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? varit medlem några månader 2023 några månader 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) funkar inte men har 11 tidigare banns

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt mig Dv fordon som är i vägen t.e.x nån kommer vid sjukvården och ställer ut sin bil där sjukvådare tar ut sina bilar och han låser typ så samt så SV bannar dem personer som är tillexempel lalliga och sen får staffs kolla up på clippet jag skickar ut i ban bevis och så får dem se om den ska höjas eller sänkas samt så kan dem andvända sig av /who för att kunna veta vilka roller hen har och id och /toggleid för att veta deras id istället för att id peaka /noclip du flyger runt och är onsynlig /revive är inte 100% på att en servervakt kan men iallafall /revive återupliver du nån men en server vakt ska hjälpa staffsen med dem laligga så att sen staffsen kan göra större saker som vaktiskt är viktiga för servern

Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna hjälpa staffsen så dem inte behöver lägga sin tid på allmäna lallare utan så att dem kan lägga tid på större saker som är viktiga för servern samt för att jag hatar lallare som vdm powergaming och meta och c logg och lall orkar inte med dem så jag vill bli server vakt för att hjälpa till och hålla mer saker orning och reda!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupt betyder typ att du missbrukar dina powers på en server. Till exempel, om nån inte förtjänar en kick eller bann, men du gör det ändå bara för att du kan, då är det korrupt. Eller typ om nån rånar dig i spelet och du bannar dom för det, fast det är en del av spelet. Staff abuse är när du använder dina Makter eller Servervakt makter för att göra saker som bara är kul för dig själv istället för att faktiskt hjälpa servern och se till att allt funkar. Man ska typ inte använda sina makter för att "lalla runt" utan för att fixa problem och hålla koll på servern!

-rep Blivit bannad för många gånger för att vara SV och ljuger om sin ålder!!

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Inkorrekt bifogat hex samt en blacklist på historiken

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka