Accepterad ANTON_NOORY | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANTON_NOORY

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Miran

Vad är ditt discord namn? miran69

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton noory, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, glad och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Antons växte upp i en farlig stad där det fanns många som dödade varandra. Han ville ta sig därifrån men hans föräldrar lät inte honom eftersom att de var väldigt stränga. Då tänkte han att behövde göra något åt saken så han kom på en plan. Planen var att baxa nycklarna från hans farsa när alla ligger och sover och sen ta bilen för att ta sig därifrån. Han hittade en ny stad där det såg lugnt ut och tänkte att han skulle kunna skaffa jobb där för att kunna ha ett normalt och fint liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ny på rp, detta är min första server och jag tänker försöka bidra med roliga scenarios och skön unik rp, inte den typiska kriminella grabben liksom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid tänka på att vinna utan man ska visa att man kan ha roligt. Bara för att man förlorar betyder det inte att man ska vara arg hela tiden, man kan ha roligt oavsett om man förlorar eller vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. Man får inte vara rasist, man ska visa att man tar spelet seriöst alltså att inte lalla runt, att inte använda vapen utan anledning. COP BAIT vilket betyder att du försöker få polisernas uppmärksamhet t.ex. att köra mot rött ljus när du ser poliserna bara för att de ska få din uppmärksamhet vilket är inte tillåtet. RDM vilket står för Random Deathmatch och det innebär att man dödar/slår en spelare utan någon anledning vilket är inte är tillåtet. VDM alltså Vehicle Deathmatch vilket innebär att du använder ett fordon för att skada en spelare, t.ex. du kör över någon utan anledning vilket inte tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack det var jag hade att säga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka